Regulamin Forest CUP 2015

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum paintball.info.pl Strona Główna -> Forest Cup
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
franu



Skąd: Częstochowa/Latosówka
Staż (od roku): 1
Drużyna: K.S. FORT Belweder

PostWysłany: Sro Gru 17 2014 12:20    Temat postu: Regulamin Forest CUP 2015 Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Regulamin Forest Cup 2015

1. Forest Cup przyjmuje, jako podstawę swoich zasad rozgrywek regulamin EPBF z wyłączeniem zasad niżej podanych.
2. Terminy i lokalizacje eventów są dostępne na forum PSI oraz funpage Forest Cup.
3. Zapisy na PSI w formie listy mają wyłącznie charakter informacyjny.
4. Decydującym czynnikiem udziału drużyny w turnieju jest opłacenie wpisowego w terminie.
5. Informacje o danej edycji będą umieszczane oficjalnie miesiąc przed danym eventem przez członków zarządu ligii.
5. Na każdej edycji turnieju będzie przedstawiciel ligi który czuwa nad prawidłowym przebiegiem rozgrywek i dokonuje oceny technicznej eventu.


STANDARD POLA I WARUNKI TECHNICZNE

6. Organizator eventu musi zapewnić w cenie wpisowego zaplecze zwane „strefą zawodnika” oraz „strefą widza”
7. W strefie zawodnika muszą znajdować się miejsca do siedzenia dla zawodników danej fazy eliminacyjnej
8. Organizator winien zapewnić pit stopy zdolne pomieścić cztery drużyny naraz.
9. Organizator musi zapewnić HP na zawodach 3500psi
10. Organizator musi zapewnić zaplecze sanitarne na czas zawodów


SĘDZIOWANIE


11. Sędziowie powinni być doświadczonymi graczami lub przejść odpowiednie szkolenie.
12. Sędzią głównym może być zawodnik posiadający uprawnienia Euro Ref.
13. Minimalna liczba sędziów na polu wynosi 5.
14. Składy sędziowskie są ustalane przez organizatorów z zarządem minimum 3 tygodnie przed eventem.


WPISOWE

15. Wpisowe za turniej w sezonie 2015 wynosi 200zł.
16. Wpisowe winno być uiszczone tydzień przed danym eventem na konto organizatora dostępne na PSI oraz funpage Ligii.
17. Możliwe jest opłacenie cyklu turniejów „z góry” po uprzednim kontakcie z zarządem Ligii. W przypadku opłacenia większej ilości turniejów drużyna ma gwarantowany udział w evencie.
18. W razie odwołania eventu fundusze są automatycznie przekazywane na kolejną edycję, w razie niemożliwości wystawienia składu danej drużyny na kolejnej edycji wpisowe w całości będzie zwrócone na konto drużyny po pisemnym powiadomieniu zarządu Ligii. Zawiadomienie o odstąpieniu od turnieju powinno być wysłane droga elektroniczną najpóźniej 2 tygodnie przed kolejnym eventem.
19. Nie uiszczenie wpisowego/potwierdzenia wpłaty będzie skutkowało skreśleniem z listy drużyn na dany event.
20. Liga przekazuje środki na organizację turnieju odpowiednio na 3 najważniejsze cele: udostepnienie terenu rozgrywek spełniającego warunki regulaminowe, obsługę sędziowską, zaplecze techniczne wraz z HP


ODWOŁANIE LUB PRZESUNIĘCIE EVENTU

21. Nie jest możliwe przesuwanie terminów eventów.
22. Przy porozumieniu organizatorów jest możliwa zamiana lokalizacji eventu po uprzednim poinformowaniu zarządu Ligii oraz odpowiedniej publikacji na serwisie PSI oraz funpage Ligii .
23. W przypadku zdarzeń losowych, klęski żywiołowej event może zostać odwołany bez konsekwencji dla organizatora. W takim wypadku stosujemy automatycznie pkt.19
24. Po turnieju wyniki są przeliczane wg wzoru 90x( ilość drużyn-miejsce/ilość drużyn- 1)+10 i umieszczone w rankingu generalnym
25. Do rankingu generalnego brane pod uwagę są cztery najlepszych wyniki.
26. Mistrzem Forest Cup zostaje drużyna z największą liczbą punktów po turnieju finałowym
27. Ranking generalny prowadzony jest na www.facebook.com/fortestcup

SPRZĘT, WYPOSAŻENIE
28. BPS – ilość kulek na sekundę – bez limitu
29. Dopuszczalne tryby strzelania to – wszystkie
30. Dopuszczony do gry jest każdy marker wraz z wyposażeniem posiadający
odpowiednie parametry i legalizacje.
31. Zawodnik może posiadać na polu maksymalnie 2 faty + spłuczka.
32. FPO – gramy na kulkach organizatora, dostępne kule i ceny podane przed każdym turniejem .


START, PRZEBIEG MECZU, ZASADY ROZGRYWKI

33. Drużyna stawia się na pole po wezwaniu
34. Nie stawienie się na pole w regulaminowym czasie może skutkować walkowerem
35. Każdy zawodnik może posiadać maksymalnie dwie warstwy ochronne (np. chest protector i bluza, koszulka i bluza)
36. Po komendzie „dziesięć sekund” (komenda oznacza rozpoczęcie meczu za 10 sekund) każdy gracz z drużyny ma obowiązek dotykać banera lufą trzymanego przez niego markera w momencie sygnału rozpoczęcia meczu.
37. W czasie meczu zabronione jest podpowiadanie z poza terenu gry – dopuszczalna jest jedynie komunikacja między zawodnikami
38. W komunikacji nie można używać komend sędziowskich – TIME, POINT,


GAME OVER, OUT
39. Zabronione jest sugerowanie sędziemu sposobu postępowania z graczami napolu
40. Zabroniony jest pod groźba kary 2-for-1 fizyczny kontakt z zawodnikiem drużyny przeciwnej
41. Zabronione jest przywoływanie sędziego w kwestiach oczywistej eliminacji pod groźbą stosownych kar.
42. Nakazuje się zawodnikom kontrolowanie swoich stref i opuszczenie terenu gry po trafieniu. Ociąganiesię z opuszczeniem pola po trafieniu jak i wznawianie gry z trafieniem generuje karę 1-for-1 lub 2 for-1 za usuwanie śladów trafienia lub jakiekolwiek czynności mogące sugerować takie postępowanie.
43. Za trafienie uznajemy splat o jakimkolwiek wymiarze 5mm w jakąkolwiek część ciała, sprzętu i ochraniaczy lub pasa.
44. Wyeliminowany zawodnik ma obowiązek umieścić rękę na głowie i jak najszybszą trasą niekolidującą z trwającą grą opuścić pole gry
45. Każda drużyna ma prawo zwrócić się z prośbą od sędziego o sprawdzenie sprzętu zawodnika z drużyny przeciwnej (FPS). Prośbę taka kieruje kapitan drużyny do głównego sędziego po zakończonym punkcie.
46. Wyeliminowany zawodnik nie może sugerować swoim zachowaniem pozycji przeciwnika lub mówić przy schodzeniu z pola. Zostaje za to podyktowana dodatkowa kara 1-for-1.
47. Dotknięcie siatki otaczającej pole lub przekroczenie stopą linii granicy pola gry oznacza eliminację zawodnika.
48. Każdy zawodnik ma obowiązek stosować się do poleceń sędziego – w przypadku nie zastosowania się do polecenia sędziego dyktuje on karę 1-for-1
49. Na polu w czasie gry decyzja sędziego jest ostateczna
50. Wszelkie kwestie sporne może przedstawić głównemu sędziemu kapitan drużyny po zakończonym meczu.
51. Mecz jest uznany za zakończony, jeśli zawodnik dotknie banera drużyny przeciwnej. Na komendę TIME po dotknięciu banera zawodnik nie może się ruszyć z miejsca, nie może wyłączyć markera, założyć barrel baga. Jakiekolwiek w.w. czynności eliminują zawodnika przy liczeniu komendą OUT.
52. Po komendzie TIME do zawodnika podchodzi sędzia i sprawdza, czy zawodnik jest „czysty” (nie został trafiony w czasie gry). Jeśli zawodnik trafiony podejmie baner zostaje podyktowana kara 1-for-1. W przypadku ostatniego zawodnika na polu oznacza to przegrany mecz.
53. Po komendzie GAME OVER można opuścić pole. Wówczas sędzia podaje wynik meczu – POINT FOR (przyznający punkt wygranej drużynie) lub NO POINT, który oznacza powtórkę meczu.
54. Po zakończeniu meczu reprezentanci drużyn winni są podpisać protokół z meczu w biurze zawodów.
55. Szczególne warunki kar, rozgrywek będą przedstawiane na obowiązkowym spotkaniu kapitanów które służy również potwierdzeniu udziału drużyny w danym evencie
56. Maksymalny efektywny czas gry to 12 minut. Przy braku rozstrzygnięcia w regulaminowym czasie gry dyktowana jest dogrywka bez limitu czasowego w trybie Automatic Point.
57. Maksymalny czas przerwy między meczami to 2 minuty
58. Minimalny czas przerwy między meczami to 30 sekund w przypadku trwania poprzedniego meczu powyżej 1 minuty
59. Mecz trwa do dwóch wygranych jednej drużyny
60. Za wygrany mecz drużyna otrzymuje jeden duży punkt. Stosunek 2:0 lub 2:1 zakańcza rozgrywkę z daną drużyną (GAME OVER) .
61. Kara 1-for-1 w ostatnich 60 sekundach efektywnego czasu gry automatycznie kończy mecz na niekorzyść drużyny, której tę karę podano (Automatic Point)
62. Drużyna ma prawo poddać mecz komendą TOWEL
63. Dwie drużyny z grupy z największą liczba punktów awansują do pół finału.
64. W przypadku remisu w punktacji decyduje wynik starcia bezpośredniego drużyn.
do góry
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
imrowai



Skąd: Kraków
Staż (od roku): 2008
Drużyna: [O.D.A.] One Day Army

PostWysłany: Czw Gru 18 2014 11:11    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

hmm W zeszłym Roku Leśnego turniejowania nie było z powodu braku chętnych.... w tym roku powstaje nowy cykl rozgrywek - FC - bliźniaczy do LPG.
Obie "ligi" startują w odstępie 2 tygodni na tym samym polu...
Czy tylko mnie wydaje się to nie do końca normalne... takie działania raczej rozbijają środowisko i pokazują, moi zdaniem, jak w naszym świecie malarskim nie do końca wszystko jest poukładane. Szkoda,ze nie potrafimy sie dogadać i tworzyć wspólnie. Przykre jest to również, że nikt nie wyciąga wniosków z tego co już było... (2 równoległe ligi balonowe)...
do góry
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćWyślij email
Clark



Skąd: Krasiejów
Staż (od roku): 2011
Drużyna: Kansus Event Group/Biedroneczki

PostWysłany: Czw Gru 18 2014 18:01    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Odpowiem w imieniu Kansus Event Group
Jednym z głównych celów grupy KEG jest rozwój i organizacja turniejów oraz eventów paintballowych na najwyższym poziomie. Za brak chętnych do gry w poszczególnych ligach odpowiadają wyłącznie organizatorzy. Tak więc organizując ligę Forest Cup oraz inne wzięliśmy na siebie pełną odpowiedzialność i wiemy że gracze będą nas rozliczać ze złożonych deklaracji.
Daliśmy propozycję organizacji turnieju na terenie jednego z organizatorów LPG, lecz odpowiedz była odmowna.
Jesteśmy otwarci na współpracę z wszystkimi środowiskami paintballowymi i czekamy na oferty od drużyn i pól paintballowych.
W turniejach organizowanych przez KEG gracze z czołówki otrzymają nagrody, medale i puchary, sędziowanie będzie na wysokim poziomie przez sprawdzonych sędziów. Mamy doświadczenie w organizacji turnieji speedballowych, leśnych oraz gier scenariuszowych o zasięgu lokalnym jak i ogólnopolskim.
Dobrze zorganizowany turniej zachęca graczy do gry i wierzymy, że znajdzie się miejsce dla paru lig paintballowych, a budowa potrwa jeszcze. Rzymu też od razu nie zbudowali
do góry
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Goro



Skąd: Bieruń
Staż (od roku): 2004
Drużyna: www.zimnacrew.pl

PostWysłany: Czw Gru 18 2014 18:39    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Clark napisał:
Odpowiem w imieniu Kansus Event Group
Jednym z głównych celów grupy KEG jest rozwój i organizacja turniejów oraz eventów paintballowych na najwyższym poziomie. Za brak chętnych do gry w poszczególnych ligach odpowiadają wyłącznie organizatorzy. Tak więc organizując ligę Forest Cup oraz inne wzięliśmy na siebie pełną odpowiedzialność i wiemy że gracze będą nas rozliczać ze złożonych deklaracji.

Narazie to zamkneliście się w gronie paru osób i kopujecie pomysły innych którzy kiedyś z Wami współpracowali

Cytat:


Daliśmy propozycję organizacji turnieju na terenie jednego z organizatorów LPG, lecz odpowiedz była odmowna.

Chyba partnera technicznego bo do mnie i Otamixa nie dzwoniliście więc nie kłam.

Cytat:


W turniejach organizowanych przez KEG gracze z czołówki otrzymają nagrody, medale i puchary, sędziowanie będzie na wysokim poziomie przez sprawdzonych sędziów. Mamy doświadczenie w organizacji turnieji speedballowych, leśnych oraz gier scenariuszowych o zasięgu lokalnym jak i ogólnopolskim.

częśc waszego doświadczenia zdobyliście dzięki LPG bo sam byłeś partnerem przy organizacji 2 turniejów.
Sędziowie byli ci sami któych angażowaliści w tym roku w waszych turniejach.
W LPG chyba też były nagrody, więc argumenty dość słabe jak dla mie bo nic nie zmieniają.
Cytat:

Dobrze zorganizowany turniej zachęca graczy do gry i wierzymy, że znajdzie się miejsce dla paru lig paintballowych, a budowa potrwa jeszcze. Rzymu też od razu nie zbudowali


Tak odemnie Wam powiem że jest wiele formatów rozgrywania turniejów ale macie takie ogromne doświadczenie że skopiowaliście nasz,mogliście format lub liczbę graczy zmienić delikatnie, a tak wygląda to dość przypałowo :)

Ja nie mam do Was pretensji. Mam nadzieję że jedna z bliźniaczych lig znajdzie odbiorców bo zamierzam grać w lesie.

Pozdrawiam
Goro
do góry
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćWyślij email
Clark



Skąd: Krasiejów
Staż (od roku): 2011
Drużyna: Kansus Event Group/Biedroneczki

PostWysłany: Czw Gru 18 2014 18:59    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Jak pisałem chodziło o organizację turnieju więc dokładnie o technicznego chodziło i nie potrzebne są słowa o kłamstwie :) A jeśli mowa o kopiowaniu,nagrodach w LPG i innych odpowiedz sobie sam :) Jeśli chodzi osobiście o mnie to jestem dumny i cieszę się gry ktoś próbuje mnie naśladować czy robić coś lepiej niż sam stworzyłem bo daje to sygnał do rozwoju tego sportu w Polsce :)Forest Cup jest inny od LPG i zobaczysz to w sezonie. Więc wyluzuj i zapraszam do gry w Forest Cup :)
do góry
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
imrowai



Skąd: Kraków
Staż (od roku): 2008
Drużyna: [O.D.A.] One Day Army

PostWysłany: Sob Gru 20 2014 18:44    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Clark napisał:
Za brak chętnych do gry w poszczególnych ligach odpowiadają wyłącznie organizatorzy.


ciekawa teoria, w kontekście tego co proponujecie...
Mam nadzieję jednak, że mimo moich wątpliwości co do jej słuszności okaże się, ona trafna ;) i, że będzie gdzie grać w lesie w tym roku, a nie powtórzy się zeszłoroczna sytuacja gdy organizowanie podobnych turniei w zbliżonych terminach i podobnych zasadach skończyło się tym, że odbył się tylko jeden.... :\
do góry
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćWyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum paintball.info.pl Strona Główna -> Forest Cup Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group