Operacja "Broken Border" - 25/26 październik 2014

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum paintball.info.pl Strona Główna -> MilSim -> magfed
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marcin79W



Skąd: Sosnowiec
Staż (od roku): 2002
Drużyna: Legion13 / LOK MILSIM

PostWysłany: Wto Paź 14 2014 11:44    Temat postu: Operacja "Broken Border" - 25/26 październik 2014 Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Zegar tyka... czy dyplomaci zdążą na czas i gdzie są ukryte rakiety SA-18? Co czeka w jaskiniach? Sprawdź sam! MAGFED 25-26 października!



LOK MILSIM zaprasza na grę o delikatnym zabarwieniu MILSIM’owym (na zasadach MAGFED). To nie jest oficjalny MOG - o nim wkróce.

Data: 25-26 październik (można brać udział w całości lub tylko w niedzielę);

Miejsce: lasy przy Bukownie (k.Olkusza) MGRS 34UCA9362065235; niewielkie stare korytarze po kopalni,
wąwozy (więcej w opisie poniżej);

SYTUACJA TAKTYCZNA

Grupa separatystów walcząca o oddzielenie się Renji od Republiki Astańskiej przechwyciła ładunek rakiet ‘ziemia-powietrze’. Zamierzają zestrzelić śmigłowiec, którym dyplomaci (przewidywany czas zdarzenia 16:00 LT 26 OCT 14) lecą negocjować nowy podział granic (w tym warunki pozostania Renji w granicach Rep. Astańskiej).

Dzień wcześniej (czas zdarzenia 19:23 LT 25 OCT 14) separatyści zestrzelili zwiadowczy samolot załogowy. Pilot zdążył się katapultować. Nie wiemy, czy zdążył dotrzeć do szczątków samolotu i odzyskać kamerę. Nie wiemy jaki jest jego obecny stan kondycyjny.

Żadna ze stron konfliktu (oficjalne władze Renji oraz Rep. Astańskiej) nie popierają rozdziału granic między państwami ani działań separatystów, wyrażając powszechny sprzeciw wobec nielegalnych i agresywnych działań grup buntowniczych.

Otwarty atak z powietrza na buntownicze jednostki nie jest możliwy w zaistniałej sytuacji politycznej. Istnieje prawdopodobieństwo użycia jednostek SOF przeciw separatystom.

Niejasne są przyczyny zestrzelenia samolotu zwiadowczego w sytuacji, kiedy celem/priorytetem zbuntowanych oddziałów wydaje się być delegacja dyplomatyczna.

Korytarz powietrzny w rejonie działań niestabilny. Prawdopodobne zagrożenie: MANPADS: 9K38 IGLA / SA-18 Grouse. Informacja niepotwierdzona.

TEREN

Zróżnicowane lasy, przeważnie bukowe. Teren pagórkowaty o wysokości bezwzględnej ok. 400m i przewyższeniach względnych w granicach do 50 metrów. W okolicy nieaktywne pozostałości po działaniach górniczych (wydobycie srebra, cynku, ołowiu), głównie niewielkie szyby w okolicy G.Kozłowej (stwierdzono cztery, z czego jeden zbadano. Szacunkowa długość przebytego korytarza około 70-100m, szerokość korytarza w granicach 1-1.5m, wysokość 0.8-2m, przeważnie sklepienie niskie, utrudniające pełną sprawność taktyczną. Wskazana noktowizja, brak światła zastanego. Podłoże korytarza nierównomierne, wykute w kamieniu, wskazana ostrożność przy przemieszczaniu się). W korytarzach znaleziono ślady obecności, pozostałości po świecach typu tealight.



Widoczność w lasach bukowych zróżnicowana, możliwa do 100m w terenie, i do 200m na drogach. Wskazana nadzwyczajna ostrożność w trakcie poruszania się, mimo w/w widoczności często można natknąć się na wyrobiska, wąwozy, doły, sprzyjające tworzeniu zasadzek. Obecność cywilna w okolicy możliwa. Obecność pracowników leśnych znikoma, ale możliwa. Obecność pojazdów możliwa, wskazany napęd 4x4 (drogi zalane w deszczowej porze, błotniste, grząskie).

Ostatnia aktualizacja rozpoznania: 02 OCT 14.

METEO

Przewidywane warunki:
w dzień: (25 OCT 14 - 26 OCT 14) - niewielkie zachmurzenie (20%-30% nieba)
w nocy: (25/26 OCT 14) - niewielkie zachmurzenie (20%-30% nieba)

Temperatura odczuwalna w dzień: (25 OCT 14 - 26 OCT 14) w granicach 12*C
Temperatura odczuwalna w nocy: (25/26 OCT 14) do -1*C

Opady w dzień i w nocy: (25-26 OCT 14) : brak

Wiatr południowy (25-26 OCT 14): 22km/h (w porywach do 45km/h) na otwartej przestrzeni.

Zachód Słońca: 25 OCT 14 - 17:35 LT
Wschód Słońca: 26 OCT 14 - 06:21 LT
Zachód Słońca: 26 OCT 14 - 16:33 LT

Księżyc: 25/26 OCT 14 wychodzi z nowiu (niespełna 1% widoczności tarczy).
Zachód Księżyca - 18:29 LT 25 OCT 14 - (około godzinę po zachodzie Słońca).

UWAGA: w nocy 25/26 OCT 2014 następuje zmiana czasu lokalnego. O godzinie 3:00 LT przesuwamy zegarek na 2:00 LT

Warunki pogodowe mogą ulec zmianie.

ZADANIA

Przekazane zostaną dowódcom grup na odprawie.

----

ZASADY GRY


Zgłoszenia:

Podjęliśmy decyzję, by lista nie była oficjalna, a strony nie wiedziały z góry, kto, kiedy, gdzie przyjedzie i po jakiej będzie stronie. Chęć udziału w grze proszę o zgłaszanie na priv/PW do mnie.
W zgłoszeniu prosimy podać: ilość osób, nazwę drużyny, stronę po której chcecie wystąpić (SOF czy separatyści).

Zdajemy sobie sprawę, że jest spore obłożenie terminami gier i czasu mało do 25 października, dlatego zastrzegamy możliwość odwołania gry, gdyby zgłoszony stan osobowy był zbyt mały, chyba że zgłoszeni gracze wyrażą chęć grania mimo wszystko (minimalna zalecana ilość graczy 15-16 osób). Wtedy przeskalujemy scenariusz pod mniejszą grupę (teren gry pozostaje bez zmian).

Markery:

MARKERY TYLKO MAGFED – jedynie magazynki, nie ma możliwości udziału z TACCAP’em bądź klasycznymi leaderami paintball’owymi. Wyjątek stanowi broń wsparcia (marker powinien być stylizowany na broń wsparcia, długość i waga zbliżona do oryginału – np. SAW. Dozwolony jeden karabin ciężki na 4-5 graczy).
UWAGA: Tylko kulki z wypełnieniem clear, pudrówki lub ciemnozielone wypełnienie (z powodu prac leśnych nie możemy zostawiać na drzewach śladów, które mogłyby spowodować ich wycięcie przez roztropnego drwala).

Miejsce gry:

Lasy w okolicy Bukowna (k.Olkusza) – rejon o rozmiarze 9km2 o przybliżonych współrzędnych: MGRS 34UCA9362065235 (dokładne lokalizacje startu dla wszystkich stron biorących udział w grze podane zostaną na priv).
UWAGA: dla zachowania bezpieczeństwa graczy – nie strzelamy wewnątrz jaskiń i korytarzy kopalnianych. Gracze broniący wejść do jaskiń/korytarzy kopalnianych strzelając mogą chować się w obrysie wejścia, ale nie wewnątrz i robią to tylko i wyłącznie na własną odpowiedzialność.

WPISOWE

Proponujemy symboliczne wpisowe w kwocie 10pln/osobę, które przeznaczymy na: samochód/samochody terenowe do przerzucania graczy w trakcie gry w lesie oraz na drobne gadżety do wykorzystania w grze/ wydruki map i innych materiałów dla graczy. Zrzutka na miejscu.

Czas grania:

W sobotę:
- od 21:00 odprawa dla graczy chcących wziąć udział w nocnej misji (SOF).
- od 19:00 drużyna separatystów wchodzi na teren gry (gracze, którzy przyjadą na nocną misję).

W niedzielę:
Akcja właściwa dla wszystkich chętnych. Odprawa o 10:00 (osobna dla separatystów i osobna dla SOF). Wyjście w teren najpóźniej 11:00. Zakończenie o 15:00, chyba że wcześniej zostanie osiągnięty cel misji, wtedy możemy zrobić zamianę stron (do uzgodnienia).

Dodatkowe rozpoznanie dla SOF:

Jeżeli ktoś dysponuje czasem i chęciami, może przyjechać w sobotę wcześniej i zrobić rozpoznanie terenu separatystów. Wszelkie zdobyte w ten sposób materiały i wiedza zostaną dołączone do niedzielnej odprawy porannej. Dodatkową część odprawy (z danymi z rozpoznania) poprowadzi odział, który rozpoznanie wykonał.
UWAGA: przed godziną 16:00 w sobotę nie wolno prowadzić ognia w żadnym rejonie gry, organizatorzy mogą przygotowywać teren. Wolno jednak w tym czasie poruszać się po terenie gry i zdobywać informacje. Jeżeli ktoś zrobi rozpoznanie i pozostanie niewykryty, odziały separatystów nie będą prawdopodobnie pobudzone do częstszego patrolowania niż wskazuje zdrowy rozsądek. Wykrycie rozpoznania spowoduje prawdopodobnie zagęszczenie patroli lub zwiększenie sił separatystów.

Zasady trafień:

Przyjmujemy, że każda ze stron będzie miała strefę bezpieczną/"szpital".

Lekko ranny: postrzał w rękę lub nogę. Gracz musi zostać opatrzony, by móc dalej działać/strzelać/poruszać się (sam przez siebie, przez kolegę z drużyny lub przez medyka). Każdy gracz może mieć tylko jeden bandaż. Medyk może posiadać pięć. Można otrzymać tylko jedną ranę lekką, kolejny postrzał w dowolną kończynę sprawia, że gracz przechodzi w stan wyeliminowanego i musi się udać do szpitala. Odległości do szpitali będą wyliczone tak, by gracz nie musiał w szpitalu oczekiwać "karnego" czasu.

Rana ciężka: postrzał w korpus lub głowę - gracz zostaje wyeliminowany i musi udać się do "szpitala". Wyjątek - gracz używa hełmu lub kamizelki balistycznej (oryginał lub wierna kopia z wagą włącznie). Wtedy pierwszy postrzał w głowę lub korpus jest raną lekką. Kolejny postrzał eliminuje.

Trafienie w broń eliminuje tylko broń (można jej ponownie używać po wizycie w "szpitalu".
Może być maksymalnie 1 MEDYK na 5 graczy (4+1).
Gramy na trafienia, kulka nie musi się rozbić.

W grze będzie co najmniej jeden samochód. Jeżeli macie ochotę, prawdopodobnie będzie możliwość przeprowadzenia akcji ratunkowej i wezwania MEDEVAC w przypadku, gdy któryś z członków Waszego zespołu będzie ciężko ranny i jeżeli MEDEVAC będzie dostępny w tym czasie. Wtedy cel waszego zadania zmienia się na RESCUE, staracie się zabezpieczyć rannego do czasu dotarcia MEDEVAC. Przy dobrym biegu rzeczy gracz wróci wcześniej do akcji, nie będzie musiał naginać na piechotę do szpitala. Zostanie też zrzucony transportem ponownie w rejon działań.
Do przeprowadzenia akcji będzie niezbędna umiejętność posługiwania się mapą, w celu precyzyjnego określenia własnej pozycji, aby MEDEVAC dotarł we właściwe miejsce (mapy MGRS będą dostarczone przez LOK MILSIM).

Pojazdy:

W grze wezmą udział pojazdy, do których będzie można strzelać.

Pirotechnika:

NIE WOLNO stosować żadnej pirotechniki hukowej i dymnej wewnątrz jaskiń i korytarzy kopalnianych. W lesie nie wolno stosować pirotechniki mogącej spowodować zapłon ściółki leśnej i podatnych na zapłon suchych liści.

Kulki i HP:

Wskazane napełnienie butelek we własnym zakresie, ale będziemy mieli awaryjnie około około 30L HP i 6 do 12kg CO2.
Kulki tylko clear, puder, wypełnienie ciemnozielone.

Wyżywienie, zabezpieczenie na noc:

Każdy gracz/drużyna zabezpiecza we własnym zakresie wyżywienie oraz sprzęt do ewentualnego bytowania w nocy i w dzień.
Zwracamy uwagę, że to okres późno jesienny a temperatury odczuwalne mogą spadać w nocy poniżej 0*C.

Terminy/symbole/skróty użyte w tekście:

MGRS - Military Grid Reference System - taki system współrzędnych będzie obowiązywał na mapach w grze, ale dla graczy mniej zaawansowanych będzie wersja "szachownica" podobnie jak na ostatnim 6stym MOG.

Format oznaczenia czasu w grze: np. 19:23 LT 25 OCT 14 - oznacza - godzina 19:23 czasu miejscowego 25 października 2014 roku.

W grze może pojawić się kilka mniej lub bardziej zaawansowanych terminów, zasad, procedur wojskowych, ale będą one opcjonalne dla graczy bardziej zaawansowanych, tak by na jednym polu gry mogli się spotkać uczestnicy z różnym poziomem wiedzy i przeszkolenia.

Kilka słów o grze:

LOK MILSIM zastrzega, że gra nie ma charakteru komercyjnego. Podjęta przez LOK MILSIM inicjatywa ma za zadanie stworzyć przestrzeń do spotkania się dla ludzi o podobnych zainteresowaniach w celu rekreacyjnej rozgrywki. Gra została zgłoszona w leśnictwie a odpowiedzialny za teren leśniczy został poinformowany wydarzeniu. Wszyscy gracze przyjeżdżają i biorą udział w grze tylko i wyłącznie na własną odpowiedzialność. LOK MILSIM oraz osoby związane z organizacją gry nie biorą pośredniej i bezpośredniej odpowiedzialności za osoby w grze uczestniczące. Gra jest tylko dla osób pełnoletnich.

Pojawią się pewnie foty, może wideo z gry, dlatego biorąc udział w grze uczestnik wyraża zgodę (za free bądź za wynagrodzeniem jakim jest szansa na skopanie tyłków przeciwnika) na uwiecznienie swojego wizerunku w materiałach, które chętnie wykorzystamy do dalszej promocji gier MAGFED i paintball w stylu MILSIM’owym. Ku chwale PB, MAGFED i całej naszej wspólnej zabawy!

Prosimy wszystkie osoby biorące udział w grze o zachowanie wszelkich środków bezpieczeństwa, szczególnie w pobliżu i wewnątrz jaskiń, oraz o zachowanie porządku w lesie, w szczególności do używania kulek bezbarwnych, pudrowych lub z ciemnozielonym wypełnieniem.[img][/img][img][/img][img][/img][url][/url][url][/url][img][/img]
do góry
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Marcin79W



Skąd: Sosnowiec
Staż (od roku): 2002
Drużyna: Legion13 / LOK MILSIM

PostWysłany: Wto Paź 21 2014 12:27    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

W związku z małym zainteresowaniem nocnymi walkami zmieniamy formułę gry. W sobotę spotykamy się w lesie bez starć 'na ostro' każdy przywozi sprzęt, który ma ochotę posprawdzać na spokojnie w leśnych warunkach. Będzie nocowanie w lesie, trochę zielonej taktyki i gadania o przygotowaniu legowiska do kimania w trudniejszych warunkach. Wzajemna wymiana doświadczeń połączona z lekką integracją. W niedzielę gra o 10:00.
do góry
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Marcin79W



Skąd: Sosnowiec
Staż (od roku): 2002
Drużyna: Legion13 / LOK MILSIM

PostWysłany: Wto Paź 21 2014 16:12    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

UWAGA: Gra BROKEN BORDER przesunięta w niedzielę (26.10) na 9:00. Komandosi nie potrzebują spać, więc dadzą radę :D
do góry
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Marcin79W



Skąd: Sosnowiec
Staż (od roku): 2002
Drużyna: Legion13 / LOK MILSIM

PostWysłany: Wto Paź 21 2014 21:38    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Gra BROKEN BORDER: Po naradzie sztabowej. SOF i Separatyści wkrótce otrzymają zadania, by przygotować się do akcji, która zaważy na losach Renji i Astanii.
Media huczą o napiętej sytuacji politycznej. Ponoć Separatyści nagrali wideo, w którym grożą podjęciem wszelkich działań, by nie dopuścić do negocjacji. Media kreują ich na barbarzyńców, podczas kiedy oni sami mają się za obrońców ludu, zarzucając politykom obłudę i prowadzenie własnych interesów pod przykrywką międzynarodowej polityki. Jaka jest prawda?
Spodziewajcie się niespodziewanego, to może nic was nie zaskoczy.
do góry
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Marcin79W



Skąd: Sosnowiec
Staż (od roku): 2002
Drużyna: Legion13 / LOK MILSIM

PostWysłany: Wto Paź 28 2014 13:59    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Zapraszam do galerii zdjęć:
https://www.dropbox.com/sh/dbvb89fafhch37r/AACKIxafbE4sBzGgWW-sX7lua?dl=0
do góry
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum paintball.info.pl Strona Główna -> MilSim -> magfed Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group