Zasady MOG

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum paintball.info.pl Strona Główna -> MilSim -> magfed
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
[HSS] Jubszy



Skąd: Bielsko-Biała
Staż (od roku): 2004
Drużyna: Jarheads, Magfed Poland, Bulwers

PostWysłany: Czw Wrz 11 2014 10:28    Temat postu: Zasady MOG Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Dozwolone typy markerów:

1. Magfed
- Zasilanie z wymiennych pudełkowych magazynków (w tym boxmagi elektryczne),
- Brak limitu przenoszonych magazynków,
- Brak limitu przenoszonego zapasu kulek.

2. Pompka (lub inny marker wymagający przeładowania po każdym strzale)
- Minimum 80 cm długości ze złożoną kolbą,
- Magazynek rurkowy poziomy w osi lufy o pojemności max 15 kulek,
- Stylizacja militarna.

3. Markery wsparcia
- Marker wyposażony w magazynek tradycyjny (grawitacyjny, elektrospłuczka, Cyclone, Rip Clip itd.)
- Doładowanie wyłącznie z przenoszonej osobno (nie w markerze) skrzynki amunicyjnej (w środku kulki w pojemnikach lub luzem),
- Długość ze złożoną kolbą – minimum 80 cm,
- Masa markera – minimum 6 kg z odpiętą butlą i pustym magazynkiem,
- Pojemność magazynka max 200 kulek,
- 1 marker wsparcia na minimum 5 graczy (4+1 support),
- Stylizacja militarna.

Pirotechnika:
Wyłącznie atestowane, spełniające normy bezpieczeństwa granaty dymne. GRANATY HUKOWE/ROZPRYSKOWE/PETARDY SĄ NIEDOZWOLONE! Granaty paintballowe ciśnieniowe lub z ładunkiem pirotechnicznym są dozwolone.

Kulki:
Dozwolony kaliber .43, .50, .68. Wypełnienie farba lub clear, dla kalibru .43 dopuszczalne kule pudrowe. Prędkość wylotowa dla kalibru .43 – poniżej 450 fps, dla kalibru .50 i .68 – poniżej 300 fps.

System ran:
1. Gra na trafienia (rozbicie kulki nie jest wymagane do eliminacji).
2. Eliminację oznacza się przez założenie kamizelki odblaskowej/czerwonej chusty na głowę. Gracz wyeliminowany nie ma prawa komunikować się w żaden sposób z innymi graczami w grze.
3. Trafienia dzielimy na:
- Trafienie w głowę – eliminacja (hełmy nie spełniają funkcji ochrony balistycznej),
- Trafienie w nogę/rękę (również wielokrotne w danym momencie w jedną kończynę) – gracz „ranny” („rana lekka”), co skutkuje:
a) Wymaganym natychmiastowym położeniem się na ziemi,
b) Do czasu opatrzenia rany dozwolone jest jedynie czołganie się (nie można strzelać ani poruszać się inaczej niż przez czołganie),
- Trafienie w korpus (również wielokrotne) – gracz unieruchomiony, "rana ciężka" – patrz dalej pkt. 5.
4. Opatrywanie „ran lekkich”
- „Ranę” można „opatrzyć” samodzielnie poprzez obwiązanie kończyny w miejscu trafienia białym opatrunkiem obejmującym dookoła kończynę (opatrunek nie może się zsunąć). Dopuszczalna forma opatrunku to bandaż, opatrunek osobisty itd., plastry nie są dozwolone,
- Każdy gracz może przenosić maksymalnie jeden opatrunek,
- Każdy gracz ma prawo opatrzyć się samodzielnie jeden raz,
- Gracz może przekazać swój opatrunek innemu graczowi, który go nie posiada.
5. "Rana ciężka", unieruchomienie:
- Drugie trafienie w dowolną kończynę lub tułów(poza głową) powoduje unieruchomienie gracza („rana ciężka”). Gracz nie ma prawa się poruszać, może jedynie wzywać medyka,
- Jedynie Medyk ma prawo opatrzyć gracza unieruchomionego („ranionego ciężko”),
- Gracz unieruchomiony może czekać na medyka, może zostać do niego przetransportowany przez innych graczy, bądź w każdej chwili uznać się za wyeliminowanego,
- Inni gracze mogą transportować ranionego/unieruchomionego na noszach lub pojazdem bez ograniczeń,
- Dowolne trafienie gracza unieruchomionego skutkuje natychmiastową eliminacją.
6. Medyk
- Dozwolony jest 1 medyk na 5 graczy (4+1),
- Medyk musi nosić oznaczenie funkcji – widoczny czerwony krzyż lub oznaczenie MED itd.,
- Medyk może przenosić do 5 opatrunków.
7. Trafienie w marker eliminuje go z gry. Wizyta w szpitalu przywraca jego funkcjonalność.

Zasady bezpieczeństwa w strefie bezpiecznej:

1. Zawsze kieruj wylot lufy w bezpieczną stronę.
2. Trzymaj palec poza kabłąkiem spustowym.
3. Zawsze trzymaj marker rozładowany i zabezpieczony (odpięty magazynek, pusta komora, zatyczka/barrel bag obowiązkowy).
4. Strzelanie poza polem gry dozwolone jest jedynie w strefie chrono.
5. Za marker i wszelkie wydarzenia z nim związane odpowiada jego właściciel. Za zachowanie członka drużyny odpowiada dowódca drużyny.

Zasady bezpieczeństwa na polu:

1. Każdy gracz jest zobowiązany do zapewnienia sobie ochrony wystarczającej do zatrzymania każdego rodzaju kulki występującej na grze, bez uszczerbku na zdrowiu. Każdy gracz jest odpowiedzialny za swój poziom ochrony. Zalecamy maskę paintballową z pełną ochroną twarzy i uszu.
2. NIEDOPUSZCZALNA JEST GRA POD WPŁYWEM ALKOHOLU BĄDŹ ŚRODKÓW ODURZAJĄCYCH. OSOBY STWARZAJĄCE ZAGROŻENIE BĘDĄ WYPRASZANE Z IMPREZY.
3. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia powstałe w wyniku niestosowania się do zaleceń. Uczestnicy biorą udział w imprezie na własną odpowiedzialność.

Proszę admina o przyklejenie tego wątku.
do góry
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćWyślij email
Pik




Staż (od roku): 2008
Drużyna: Killer Joke, Magfed Poland

PostWysłany: Pią Paź 03 2014 19:17    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Juby: Trzeba by przejąć od Rotiva moderację tego działu. Nominuję Ciebie :)
-Kto przeciw?
-Nie widzę!

Zostałeś nowym moderatorem działu magfed :P
do góry
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
VojciechU



Skąd: Łódź

Drużyna: Horse Team

PostWysłany: Sob Paź 04 2014 15:01    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Pik napisał:
Zostałeś nowym moderatorem działu magfed :P


Możecie się pocałować ;)
do góry
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćOdwiedź stronę autora
[HSS] Jubszy



Skąd: Bielsko-Biała
Staż (od roku): 2004
Drużyna: Jarheads, Magfed Poland, Bulwers

PostWysłany: Sob Paź 04 2014 20:21    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

:*
do góry
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćWyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum paintball.info.pl Strona Główna -> MilSim -> magfed Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group