Propozycje zmian w systemie ogłoszeń gier
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum paintball.info.pl Strona Główna -> mazowieckie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Chrabcio




Staż (od roku): 2015
Drużyna: Krejsers

PostWysłany: Sro Mar 17 2010 16:12    Temat postu: Propozycje zmian w systemie ogłoszeń gier Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Zapraszam do dyskusji.

Ostatnio zmieniony przez Chrabcio dnia Sro Mar 17 2010 16:52, w całości zmieniany 1 raz
do góry
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
KubaP



Skąd: Wawa
Staż (od roku): 2008

PostWysłany: Sro Mar 17 2010 16:20    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Chrabcio, napisałeś, że forum stało się słupem ogłoszeniowym, a nie miejscem dyskusji. A o czym chcesz dyskutować w forum "mazowieckie"? To forum akurat chyba POWINNO być słupem ogłoszeniowym i generalnie każdy szuka i znajduje. Ja nie widzę problemu.
do góry
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Gamp-Paintball



Skąd: POPULARNA 16
Staż (od roku): 2008
Drużyna: MR-Squad

PostWysłany: Sro Mar 17 2010 16:39    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Nie rozumiem o czym tu dyskutować. Co miało być powiedziane to chyba juz zostało. To, że jednej osobie na forum się coś nie podoba to nie znaczy, że każdy ma się dostosować. Prawda jest taka, że wszystkim nie dogodzisz. Wszystkie osoby (znaczna większość), która wpisała się na naszym wątku ma zupełnie inny stosunek do wypowiedzi Pana "prowodyra". Zawsze tak było, że jak jakaś hala, pole czy była jakaś gra to tworzyło się wątek. Tak to każdy kto wszedł na forum to widział temat - dnia tego i tego jest gra tu i tu i jak mu odpowiadało.... to wchodził czytał sobie cały wątek co i jak

np: Labsektor poniedziałek od 15
Arena środa od 18
Gamp sobota od 20

Wchodzi patrzy? o w Labie jest gra w poniedziałek o 15 mnie pasuje zobaczę ile jest osób i czyta sobie cały wątek. Jeśli zrobi się jeden duży wątek dla każdej z hal to będzie do dupy, ponieważ będzie trzeba cały czas przekopywać strony i zaglądać co jak po co i dlaczego !! Teraz każdy sobie spojrzy na temat i wie co i jak !! Można by zrobić... zakładkę każdej hali w której można by dodawać oddzielne tematy...byle by nie robić jednego dużego wątku bo to bez sens. Po 2 dałbym sobie spokój, bo jak widać mało komu to przeszkadza. Zawsze tak było, że ile osób tyle opinii i nie dogodzisz nigdy wszystkim. Trudno trzeba się dostosować
do góry
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćWyślij email
Podbiel



Skąd: warszawa
Staż (od roku): 2009

PostWysłany: Sro Mar 17 2010 17:43    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Tak sobie myślę bo tak mamy dział o sprzęcie gadamy tam o sprzęcie, mamy działy o lidzie gadamy o lidze itp. Jest dział mazowieckie gadamy o mazowieckim co się dzieje gdzie jakaś gra była gdzie będzie. Ktoś ma wrażenia czy jakieś uwagi to pisze aby wszyscy mogli się zapoznać . Co do ilości postów dla mnie zakładanie osobnych wątków jest super bo wchodzę na forum patrze o nowe wątki od razu po tytułach widzę co mi odpada a co mnie interesuje. Wchodzę w wątek i już wszystko wiem co gdzie i jak często nawet się nie zapisuje tylko biorę znajomych i lecimy.

Z reszta na marginesie gdyby nie to forum to by wszyscy nic nie robili innego tylko wisieli na telefonie i dzwonili: A kiedy będzie? A ile osób? A kiedy będzie coś wiadomo? ...

A tak mamy jedno miejsce i wszyscy już wszystko wiedzą a nie kombinują czy dzwonić teraz czy za 20 min bo może coś się urodzi....

A pomysł o założeniu jednego wątku dla jednego pola jest dla mnie bez sensowny bo po kilku dniach już nie będzie wiadomo kto na co i po co się zapisał. Co jest odwołane a co przesunięte. Wtedy to nie wiem biedzimy się umawiać że informacje/ chętni co chcą grac w sobotę na różowo a niedziele na żółto!?!?


A co do podbijania tematów i śmietnika to jak to kolega "artak" napisał posty nie ciekawe , nie aktualne spadają gdzieś tam na stronę X i nikogo nie obchodzą...
do góry
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćWyślij email
LukBB



Skąd: Warszawa


PostWysłany: Sro Mar 17 2010 18:02    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Witam wszystkich,przyglądam się waszej dyskusji i...moja propozycja jest taka aby wszechmogący i wyrozumiały Mod,systematycznie (w ramach swoich możliwości oczywiście) czyścił dział Mazowieckie z postów starszych niż 2 tygodnie,chyba że dotyczy on jakiegoś wydarzenia odległego w czasie i zamiast 50 "stron" zrobi się 5...
...a mnogość postów z różnych pól i od różnych organizatorów daje możliwość wyboru najdogodniejszego dla siebie czasu i miejsca gry...wiec nie widzę sensu aby stało się to podstawą do niepotrzebnych spięć...
Pozdrawiam
do góry
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Kaśka



Skąd: Warszawa
Staż (od roku): '04
Drużyna: 2easy Warsaw

PostWysłany: Sro Mar 17 2010 20:54    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Moim zdaniem gry w tygodniu powinny być w jednym temacie dla danego organizatora.
Np. "15-19 marzec - LABSEKTOR."
Nie oszukujmy się, ale 'imprezy' na tygodniu nie cieszą się dużą frekwencją i zazwyczaj taki temat nie przekracza jednej strony... Taka zmiana mogłaby przyczynić się do większego ładu.

Gry weekendowe (sb, nd) zostawiłbym tak jak są.
do góry
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Gamp-Paintball



Skąd: POPULARNA 16
Staż (od roku): 2008
Drużyna: MR-Squad

PostWysłany: Sro Mar 17 2010 21:41    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

to akurat dobry pomysł. Z tym się zgodzę :)
do góry
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćWyślij email
boar



Skąd: Warszawa


PostWysłany: Czw Mar 18 2010 17:20    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

proponuję następujące rozwiązanie jeśli jest to możliwe oczywiście

Przykleić tematy poszczególnych pól na samej górze jeśli chodzi o gry od poniedziałku do piątku.

Zostawić tablicę ogłoszeń jeśli chodzi o weekendy.

Nie napinajmy się z tym, że ktoś zaśmieca forum itd itp bo mogłbym skomentować tu paru krzykaczy co cały czas podbijają swoje wątki typu: SZACUN DO ORGANIZATORA, SZACUN ZA OBRONE, SZACUN ZA DU.E WOLOWA, GDZIE SA ZDJECIA, BYŁO MIODNIE ITD ITP.

Co do postów GAMPA faktycznie sie strasznie podnieca, ale to wynika z tego, że chce się podzielić szczęściem ze swoimi klientami :D . Gampie - nie napinaj się tak, pole masz fajne jest czad, ekipe sprzątającą i podloge tez masz czad, wszyscy juz to wiedza, generalnie jest fajnie i nie napinajmy się.
do góry
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
artak






PostWysłany: Czw Mar 18 2010 17:45    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

A ja mam pytanie (do moderatorów :D) czy dałoby się np. podczepić na górze serwisu panelik z google calendarem (albo jakimś innym kalendarzem)? Wyglądałoby to np. jakoś tak (grafikiem nie jestem, więc nie krzyczcie :D)



I kto by chciał, to by tam wpisywał swoje eventy (np. wpisy w stylu: 8-18 GAMP, 10-23 ARENA na odpowiedniej dacie itp). Dzięki temu byśmy mieli i info i porządek. Do tego możnaby zrobić, żeby oprócz wpisu była jeszcze notka (po najechaniu na wpis) od organizatora. I wtedy na imprezy na które nie trzeba prowadzić zapisów wątki nie byłyby tworzone, a na wszelkie imprezy "większe" wątki powstawałyby tak jak dawniej (bo takie imprezy jak GROZNY, czy Piątek pod Łowiczem swoje tematy potrzebują, a codzienna gra na hali tematu nie potrzebuje :) ).
A jak ktoś by chciał podziękować jakimś ludziom (np. że trocinki zajefajniście się skręcają i wygląda to psheshlycznie :D) to by założył temat w stylu "artak jesteś WIELKI" i wszyscy by tam wpisywali pochwały dla mojej skromnej osoby :D :P I z czasem albo każda hala miałaby taki temat, albo powstałby jeden temat zbiorczy w stylu która hala jest najlepsza.

Dobra, bo znowu się rozpisałem :P Cza skończyć :D
do góry
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
maciora



Skąd: Warszawa
Staż (od roku): 2009

PostWysłany: Czw Mar 18 2010 18:52    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

No tak, ale bałagan z kolei może się zrobić w obrębie tematu, który rozszerzy się do niebotycznych rozmiarów. Sądzę, że jednak dobrym rozwiązaniem jest usuwanie nieaktualnych tematów na bieżąco. Wtedy zawsze te aktualne będą na początku, a wydaje mi się, że będzie ich wtedy mniej niż 10.
Zauważyłem przy tworzeniu wątku na dole formularz do ankiety (cokolwiek to jest :P) z czasem trwania - a jakby tak udało Wam się dorobić opcję ważności całego wątku? Tworzymy temat i wrzucamy okres ważności dajmy na to 3 dni bądź określamy konkretną datę. Wątek sobie żyje i po osiągnięciu daty granicznej jest z automatu usuwany.
do góry
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
wajtrabit




Staż (od roku): 2007
Drużyna: 2easy Warsaw

PostWysłany: Pią Mar 19 2010 9:00    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

A czy można zrobić tak jak jest w forum Markery?
Jedno pod-forum na jednego organizatora (takiego który np. zgłasza od 2 do 7 imprez tygodniowo, aby wykluczyć "detalistów" ;)
i wtedy tam będzie taki organizator wrzucał tematy swoich imprez od dzisiaj do powiedzmy kwietnia przyszłego roku :). Organizatorzy pojedynczych gier nadal by się wpisywali na główną, a zainteresowani konkretnym polem - w konkretnym pod-forum.

Kasowanie starych/nieaktualnych postów nie jest do końca w porządku. Czasami w takich tematach są linki do zdjęć i inne ciekawe informacje które szkoda by było stracić.

Pozdro.
do góry
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Wykrzu



Skąd: Krakus w stolicy


PostWysłany: Pią Mar 19 2010 9:12    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

z tym usuwaniem nieaktywnych to nie przesadzajcie. bo czasem jest potrzeba wrócenia do wcześniejszego tematu. dla przykłady: w najbliższą niedziele jest PGR pod łowiczem, taki był też pół roku temu i np. dają ludzie linki do starego tematu żeby chętni zobaczyli jak jest. etc. ...
do góry
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
maciora



Skąd: Warszawa
Staż (od roku): 2009

PostWysłany: Pią Mar 19 2010 9:13    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

OK, zgoda. Miałem na myśli raczej usuwanie postów dotyczących gier ustawianych w ciągu tygodnia. A można zawsze dać zakładającemu wybór czy temat ma być usuwany z automatu czy nie.
do góry
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Kruz



Skąd: Legionowo
Staż (od roku): 2001
Drużyna: Banshee / Madsheep / Therapy

PostWysłany: Pią Mar 19 2010 11:33    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

coś by trzeba zrobić,
bo ja myslałem że "mazowieckie" jest dla osób umawiających się na gry a nie dla Firm robiacych reklame,
może rzeczywiście zrobić podfora dla konkretnych pól
do góry
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćWyślij email
Wykrzu



Skąd: Krakus w stolicy


PostWysłany: Pią Mar 19 2010 11:36    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Kruz napisał:
odfora dla konkretnych pól


albo szybki podział na "halówki" i "plenerki"
do góry
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
artak






PostWysłany: Pią Mar 19 2010 12:12    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Kruz napisał:
podfora dla konkretnych pól

Szczerze mówiąc nie przemawia to do mnie jako klienta :) Dlaczego? Bo przeważnie wchodzę na forum i patrzę kto gra np. w środę. Patrząc po tematach widzę, że np. dwa pola organizują w środę wieczorem, jedno przed południem, a gdzieś jeszcze jest plenerówka nocna. A jakby były osobne podfora dla pól, to wchodząc na forum musiałbym wchodzić w każde podforum, żeby sprawdzić kto kiedy gra. Czyli strata czasu i znika to, co jest teraz, a o czym już kilka razy pisałem, czyli swoista przejrzystość :P
Chyba lepszym pomysłem byłyby np. podfora podzielone na dni tygodnia (albo podfora: pn-pt i reszta), żeby wchodząc na forum możnabyło od razu widzieć wszystkie imprezy danego dnia.

Bo IMHO trzeba się zastanowić po co ludzie wchodzą. Czy moim głównym celem (moim, znaczy użytkownika forum i zwykłego wariata, który chce sobie czasami postrzelać) jest zobaczenie co się dzieje na danym polu w ciągu najbliższego tygodnia, czy co się dzieje w najbliższej okolicy danego dnia.
do góry
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Hetman



Skąd: już tylko mazury...
Staż (od roku): 2004

PostWysłany: Pią Mar 19 2010 12:54    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Od jakiegoś czasu spoglądam jednym okiem na mazowieckie ;) i pozwolę sobie na dorzucenie swojej opinii.

Ludzie, cieszcie się, że macie "burdel" - znaczy tyle ruchu, bo to oznacza, że macie z kim grać i gdzie grać! Chciałbym, żeby wszędzie tak było.

Uporządkować faktycznie trochę można, ale bez przesady. Też uważam, że regionalne fora to słupy ogłoszeniowe, przede wszystkim gier. Jeden temat = jedna gra oraz wspólne forum dla wszystkich to wbrew pozorom najprzejrzystsza forma i najwygodniejsza: jedno kliknięcie i wiadomo co się dzieje w okolicy. Jeśli jakaś firma ma 5gier w tygodniu, to ma się z tym kryć? Może raczej niech konkurencja zacznie ogłaszać swoje, nawet otwarte komercje - przecież im więcej się dzieje tym lepiej. Dlaczego niektórym przeszkadza, jeśli na dowolnym forum są więcej niż trzy aktywne tematy :) ?
Więc gdzie porządkować? Formę prezentacji, może niekoniecznie zaraz tabelka ale (dla wszystkich regionalnych) standard zakładania tematów od daty w jednym ustalonym formacie (np [dd.mm.yyyy] gramy blablabla) i automat podklejający albo "oddzielający" od pozostałych tematów i segregujący je po dacie właśnie - na początek automatem pewnie byłby moderator ;) . Temat "spadałby" następnego dnia po imprezie - ale nie byłby zamykany, może ktoś chciałby podziękować albo spytać o zgubione graty / fotki itp. No i jakiś warunek blokujący nadmiar reklamy/szczęścia/bałaganu czyli np ograniczenie czasu zakładania do maks tydzień naprzód?
Mielibyście i porządek i wygodę, wszystko ważne byłoby pod ręką, nie jeździło i nie wchodziłyby w drogę tematy z nieaktualnych gier.
do góry
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
R A D Z I O



Skąd: Chotomów
Staż (od roku): 2009
Drużyna: Flashing Turtles

PostWysłany: Pią Mar 19 2010 13:15    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Mi tam kompletnie nie przeszkadza taka forma jak teraz. Te forum jest po to żeby informować o możliwościach gry każdego w naszym województwie. Jeżeli jakaś hala robi imprezy codziennie to ogłasza to codziennie, przy czym są tam zawarte informacje jak dla mnie istotne - na którą godzinę, ile będzie komercji, ile osób z własnym sprzętem itp. Poza tym chyba z nadejściem ocieplenia powietrza w Wawie i nie tylko tych ogłoszeń (na halę) będzie mniej, a pojawią się nowe (stare) miejscówki na świeżym powietrzu: Psychiatryk, Zalesie, Fort Chrzanów (pozdrowienia dla Kaśki:)), czy Pocisk itp. Dotychczas nikomu to nie przeszkadzało i w dalszym ciągu nie ograniczałbym możliwości zamieszczania wątków o nowych grach.

Pozdrawiam,
do góry
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćWyślij email
Zibbi




Staż (od roku): 2009

PostWysłany: Pią Mar 19 2010 13:33    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Jak dla mnie - nic nie zmieniajcie. Ja wchodzę na "Mazowieckie" gdy chcę zobaczyć gdzie i kiedy jakas gra się toczy. Patrzę, widzę, dopisuję się... Czego więcej potrzeba?
do góry
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćOdwiedź stronę autora
shiro



Skąd: wwa
Staż (od roku): noob
Drużyna: SABOTAGE

PostWysłany: Pią Mar 19 2010 13:47    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Mi też wydaje się, że nie ma sensu zbytnio ingerować w status quo. Można tylko wprowadzić jeden standard zamieszczania info o grach, np. dla gierek cyklicznych datę (tak jak pisał Hetman), "środowa gra w gampie/labie/itd od 18"; dla mini scenariuszy/turniejów itp data, nazwa eventu w (np.) Arenie.

Kalendarz byłby wporzo, ale obawiam się, że przerasta możliwości forum.

pozdro

ps. Może oddajcie głos w ręce ludu malującego stolicy (i okolicy) i dodajcie ankietę czy jesteś za zmianami :).
do góry
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćOdwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum paintball.info.pl Strona Główna -> mazowieckie Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
Strona 1 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group