Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
[HSS] Jubszy

Skąd: Bielsko-Biała Staż (od roku): 2004 Drużyna: Jarheads, Magfed Poland, Bulwers
|
Wysłany: Sob Cze 28 2014 16:33 Temat postu: 06.07.2014 5th MOG (Magfed Only Game) - PolHotel k. Warszawy |
|
|
Zapraszamy na kolejną grę z cyklu MOG: Magfed Only Game. Tym razem przenosimy się bliżej Stolicy, na pole "Pol-Hotel" k. Otwocka. Organizatorami i autorami scenariuszy są drużyny Killer Joke oraz Hunters Team. Kontynuujemy wątek fabularny rozpoczęty podczas 4th MOG, scenariusze zgodnie z wariantem SCENARIO będą trwały ok. 90 minut. Tym razem rozbudowany zostanie wątek zadań pobocznych, których realizacja będzie miała znaczący wpływ na tok dalszej gry.
Fabuła:
Po zaciekłych walkach na granicy Hajati i Republiki Martely rebelianci wycofali się do zrujnowanego hotelu w mieście Kumante, na terenie Martely. Przy pomocy tajnego agenta wywiad ONZ odkrywa rzeczywiste przeznaczenie ośrodka. Siły ONZ przystępują do przerzucania jednostek przydzielonych do tego zadania na teren operacji. O świcie, 6 lipca 2014 r., rozpoczyna się operacja o kryptonimie "Shadow"...
Szczegóły:
Start: 6.07.2014 godzina 10:00
Miejsce: https://www.google.pl/maps/place/Pol-Hot/@52.098314,21.319871,17z/data=!3m1!4b1!4m2!3m1!1s0x4718d5733ce3267d:0x7caa143ddebb6c42
Koszt: 30,00 pln (w cenie HP i grochówka)
Dozwolone typy markerów:
1. Magfed
- Zasilanie z wymiennych pudełkowych magazynków (w tym boxmagi elektryczne),
- Brak limitu przenoszonych magazynków,
- Brak limitu przenoszonego zapasu kulek.
2. Pompka (lub inny marker wymagający przeładowania po każdym strzale)
- Minimum 80 cm długości ze złożoną kolbą,
- Magazynek rurkowy poziomy w osi lufy o pojemności max 15 kulek,
- Stylizacja militarna.
3. Markery wsparcia
- Marker wyposażony w magazynek tradycyjny,
- Doładowanie wyłącznie z przenoszonej osobno (nie w markerze) skrzynki amunicyjnej (w środku kulki w pojemnikach lub luzem),
- Długość ze złożoną kolbą – minimum 80 cm,
- Masa markera – minimum 6 kg z odpiętą butlą i pustym magazynkiem,
- Pojemność magazynka max 200 kulek,
- 1 marker wsparcia na minimum 5 graczy (4+1 support),
- Stylizacja militarna.
Pirotechnika:
Wyłącznie atestowane, spełniające normy bezpieczeństwa granaty dymne. GRANATY HUKOWE SĄ NIEDOZWOLONE!
Kulki:
Dozwolony kaliber .43, .50, .68. Wypełnienie farba lub clear, dla kalibru .43 dopuszczalne kule pudrowe. Prędkość wylotowa dla kalibru .43 – poniżej 450 fps, dla kalibru .50 i .68 – poniżej 300 fps.
System ran:
1. Gra na trafienia (rozbicie kulki nie jest wymagane do eliminacji).
2. Eliminację oznacza się przez założenie kamizelki odblaskowej/czerwonej chusty na głowę. Gracz wyeliminowany nie ma prawa komunikować się w żaden sposób z innymi graczami w grze.
3. Trafienia dzielimy na:
- Trafienie w głowę – eliminacja (hełmy nie spełniają funkcji ochrony balistycznej),
- Trafienie w nogę/rękę (również wielokrotne w danym momencie w jedną kończynę) – gracz „ranny” („rana lekka”), co skutkuje:
a) Wymaganym natychmiastowym położeniem się na ziemi,
b) Do czasu opatrzenia rany dozwolone jest jedynie czołganie się (nie można strzelać ani poruszać się inaczej niż przez czołganie),
- Trafienie w korpus (również wielokrotne) – gracz unieruchomiony – patrz dalej pkt. 5.
4. Opatrywanie „ran lekkich”
- „Ranę” można „opatrzyć” samodzielnie poprzez obwiązanie kończyny w miejscu trafienia białym opatrunkiem obejmującym dookoła kończynę (opatrunek nie może się zsunąć). Dopuszczalna forma opatrunku to bandaż, opatrunek osobisty itd., plastry nie są dozwolone,
- Każdy gracz może przenosić maksymalnie jeden opatrunek,
- Każdy gracz ma prawo opatrzyć się samodzielnie jeden raz,
- Gracz może przekazać swój opatrunek innemu graczowi, który go nie posiada.
5. "Rana ciężka", unieruchomienie:
- Drugie trafienie w dowolną kończynę lub tułów(poza głową) powoduje unieruchomienie gracza („rana ciężka”). Gracz nie ma prawa się poruszać, może jedynie wzywać medyka,
- Jedynie Medyk ma prawo opatrzyć gracza unieruchomionego („ranionego ciężko”),
- Gracz unieruchomiony może czekać na medyka, może zostać do niego przetransportowany przez innych graczy, bądź uznać się za wyeliminowanego,
- Inni gracze mogą transportować ranionego/unieruchomionego na noszach lub pojazdem bez ograniczeń,
- Dowolne trafienie gracza unieruchomionego skutkuje natychmiastową eliminacją.
6. Medyk
- Dozwolony jest 1 medyk na 5 graczy (4+1),
- Medyk musi nosić oznaczenie funkcji – widoczny czerwony krzyż, oznaczenie MED itd.,
- Medyk może przenosić do 5 opatrunków.
Lista:
1. Feldgrau ( LOKmilsim)
2. Flemming (LOKmilsim)
3. ReD
4-12. KJ
13-22. Jarheads
23-32. HT ( +/- 2 osoby)
33. bolek (LOKmilsim)
34. Kris (LOKmilsim)
35. Przemo (LOKmilsim)
36. Lloyd - sympatyk LOKmilsim
37. Sasza
38. Warhammer (LOKmilsim)
39. Krzychu (LOKmilsim)
40. Trzypiontka (LOKmilsim)
41. Ac3 (LOKmilsim)
42-46. Jarheads |
|
do góry
|
 |
Suseł

Skąd: Łódź Staż (od roku): 2011 Drużyna: Hunters Team
|
Wysłany: Sob Cze 28 2014 20:28 Temat postu: |
|
|
Lista:
1. Feldgrau ( LOKmilsim)
2. Flemming (LOKmilsim)
3. ReD
4-12. KJ
13-22. Jarheads
23-32. HT ( +/- 2 osoby)
33. bolek (LOKmilsim)
34. Kris (LOKmilsim)
35. Przemo (LOKmilsim)
36. Lloyd - sympatyk LOKmilsim
37. Sasza
38. Warhammer (LOKmilsim)
39. Krzychu (LOKmilsim)
40. Trzypiontka (LOKmilsim)
41. Ac3 (LOKmilsim)
42-46. Jarheads
47. Świeżak
48. Agrus (Hunters)
49. Ilan (Hunters)
50. Suseł (Hunters) |
|
do góry
|
 |
Agrus
Skąd: Łódź Staż (od roku): 2012 Drużyna: Hunters Team Łódź
|
Wysłany: Wto Lip 01 2014 11:16 Temat postu: |
|
|
Ma ktoś jeszcze miejsce w samochodzie z Łodzi w niedziele? |
|
do góry
|
 |
[HSS] Jubszy

Skąd: Bielsko-Biała Staż (od roku): 2004 Drużyna: Jarheads, Magfed Poland, Bulwers
|
Wysłany: Wto Lip 01 2014 22:38 Temat postu: |
|
|
Mały wniosek ze strony uczestników - prosimy o nie stosowanie na MOGu turniejowej amunicji. Użytkownicy takowej będą wytykani palcem jako pretensjonalni i niemęscy ;) |
|
do góry
|
 |
Koniu78

Skąd: Łódź Staż (od roku): 2008 Drużyna: HORSETEAM
|
Wysłany: Sro Lip 02 2014 6:31 Temat postu: |
|
|
Agrus napisał: | Ma ktoś jeszcze miejsce w samochodzie z Łodzi w niedziele? |
od nas leci ekipa i od Wilków pewnie u kogoś dasz rade się zaczepić |
|
do góry
|
 |
Waldekpl
Skąd: Brzeziny/Łódzkie Staż (od roku): 3 Drużyna: Horse Team
|
Wysłany: Sro Lip 02 2014 20:06 Temat postu: |
|
|
to jeszcze zalezy czy lecimy jednym czy 2 autami ale jak coś dzwoń w sobote jeszcze |
|
do góry
|
 |
GwizdeK & Newt
Staż (od roku): 2013 Drużyna: Killer Joke
|
Wysłany: Pią Lip 04 2014 14:42 Temat postu: |
|
|
Pamiętajcie zabrać coś na komary! |
|
do góry
|
 |
GwizdeK & Newt
Staż (od roku): 2013 Drużyna: Killer Joke
|
Wysłany: Pią Lip 04 2014 22:22 Temat postu: |
|
|
aktualizacja listy:
1. Feldgrau ( LOKmilsim)
2. Flemming (LOKmilsim)
3. ReD
4-12. KJ(Newt, Grzesiu, Mariusz, Pik, Nat, GwizdeK, Artur, Kuba, Tomek)
13-22. Jarheads
23-32. HT ( +/- 2 osoby)
33. Krzychu (LOKmilsim)
34. Trzypiontka (LOKmilsim)
35. Przemo (LOKmilsim)
36. Lloyd - sympatyk LOKmilsim
37. Sasza
38. Warhammer (LOKmilsim)
39. PMK (LOKmilsim)
40-44. Jarheads
45. Świeżak
46. Agrus (Hunters)
47. Ilan (Hunters)
48. Suseł (Hunters)
49. Bożenka |
|
do góry
|
 |
SKAZANY
Drużyna: Horse Team
|
Wysłany: Nie Lip 06 2014 20:18 Temat postu: |
|
|
Dzięki za gierke :) |
|
do góry
|
 |
Feldgrau

Skąd: Jaworzno Staż (od roku): 2009 Drużyna: LOK MILSIM
|
Wysłany: Pon Lip 07 2014 7:39 Temat postu: |
|
|
Dziękuję za bardzo udaną imprezę , pogoda dopisała aż za bardzo , teren ciekawy , Ludzie jak zwykle pozytywnie nastawieni i mam nadzieje że bawili sietak dobrze jak ja . Ten MOG był wyjątkowy pod względem używania pirotechniki bo granatów poszło sporo :) . W drugim scenariuszu pokoju B broniłem już pod koniec z dwoma kolegami mając tylko 4 kule w pistolecie i ostatni granat w ręce a tylko do obrony tego pomiesxczeia zużyliśmy w tym sceno 2 z farbą i 3 dymne w tym jeden ED 60 . |
|
do góry
|
 |
VojciechU
Skąd: Łódź
Drużyna: Horse Team
|
Wysłany: Wto Lip 08 2014 7:59 Temat postu: |
|
|
Co tu dużo pisać - było elegancko. Mimo, że to sezon wakacyjno-urlopowy to i tak ponad 40 magfedowców pojawiło się na miejscu. Teren - ciekawy i wymagający, zarośla skutecznie uniemożliwiały grę na większym dystansie, ułatwiały maskowanie i utrudniały znalezienie wroga ;) Budynki również fajne. No i na koniec scenariusze i oprawa całości by Killer Joke a do tego jak zwykle doborowe towarzystwo z całej PL. Horsi dziękują i czekają na następnego MOGa ;) |
|
do góry
|
 |
GwizdeK & Newt
Staż (od roku): 2013 Drużyna: Killer Joke
|
Wysłany: Wto Lip 08 2014 12:24 Temat postu: |
|
|
Udało się chwilę odpocząć i wrócić do żywych, więc skrobniemy coś! :)
Na początku bardzo dziękujemy MagFed Poland za możliwość wykazania się w organizacji 5-tego MOG-a :) Mamy nadzieję, że nie zawiedliśmy ani Waszych oczekiwań, ani oczekiwań graczy :)
Podziękowania i ukłony kierujemy również w stronę:
- Hunters Team: Suseł, Ilan, Agrus – bez Was na pewno nie dalibyśmy rady! Odwaliliście ogrom świetnej roboty.
- Wszystkich osób z Killer Joke (Grzesiu, Nat, Mariusz, Pik, Tomek, Kuba, Artur, Mieszko), które pomagały w sprzątaniu terenu oraz innych przygotowaniach do tej edycji MOG-a! :)
- Bożenki – za partycypowanie w kosztach, dzięki czemu mogliśmy zrobić to, co chcieliśmy nie podwyższając wpisowego, za załatwienie wypaśnego toi-toia (pachnącego! :P) oraz siatek, które chroniły naszego bezpieczeństwa.
- Drewniaka za dostawę pysznej grochówki! :)
- firmy SILT, która udostępniła nam teren do gry
- Horse Team za megafon oraz matkę (mówimy o butli ;)! :)
Bardzo dziękujemy za tak liczne przybycie w tym, jakże niesprzyjającym, okresie wakacji – przybyło 43 magfedowców, co nas niezmiernie cieszy :) Było trochę nowych twarzy, co cieszy jeszcze bardziej – oby tak dalej! :)
Po rozmowach ze sporą rzeszą ludzi serce mamy uradowane, że scenariusze i ich dopasowanie do terenu przypadły prawie wszystkim do gustu! Mamy nadzieję, że przy kolejnej imprezie będzie jeszcze lepiej:) Przepraszamy za delikatne opóźnienie w rozpoczęciu pierwszego scenariusza :( nasza wina :( ale miejmy nadzieję, że mapki, ID, granaty, grochówka i inne atrakcje, które dostaliście w ramach wpisowego zadowoliły Wasze twarzyczki, jak i brzuchy :) Granatów zużyliście/zebraliście/znaleźliście na polu 37 z 40, które były dla Was przeznaczone – i tutaj nasza prośba o info zwrotne jak się spisały?
Trochę zdjęć będzie wrzuconych dzisiaj wieczorem :)
Pozdrawiamy,
GwizdeK & Newt |
|
do góry
|
 |
nat
Skąd: Warszawa Staż (od roku): 2012 Drużyna: KillerJoke
|
Wysłany: Wto Lip 08 2014 14:50 Temat postu: |
|
|
dziękuję za grę.
scenariusze bardzo dobre, ludzie zajebiści, klimat wręcz genialny. dla mnie nic dodać, nic ująć (oprócz komarów).
Nie obyło się bez dyskusji kto kogo trafił pierwszy i czy gramy na splaty czy trafienia (chociaż na początku wyraźnie było powiedziane, że na trafienia), ale zawsze się spotyka takie zjawiska, a na MOGu na szczęście relatywnie mało. |
|
do góry
|
 |
Suseł

Skąd: Łódź Staż (od roku): 2011 Drużyna: Hunters Team
|
Wysłany: Wto Lip 08 2014 15:18 Temat postu: |
|
|
Przede wszystkim chciałbym poskarżyć się zachowanie Gwizdka w roli Naukowca (trzeci scenariusz)
No darł się niemiłosiernie - przy okazji sam o mało co nie wyłapał kuli :P (nie no - żart oczywiście - kupa śmiechu była)
A na poważnie - największy problem jaki zauważyłem na tego typu imprezach (a byłem zaledwie na dwóch) to brak kontaktu.
Radio powinno być, chociaż jedno na 4 osobową drużynę... Zwłaszcza w tak gęsto zalesionym terenie.
Ataki były nieskoordynowane a i brak informacji o wrogu w polu tez uziemiał ludzi w terenie gdzie nic się nie działo.
Inwestujemy w bardzo specyficzny rynek paintballa niemało kasy - bo magfedy do najtańszych nie należą - a zapominamy o łączności.
O samej grze wypowiadał się nie będę - bo nie mogę :) (choć mnie się podobało)
Każde miłe słowo podbudowuje nas do większego wysiłku na następnej edycji MOG'a
Każde krytyczne słowo również mile widziane - to pomoc na przyszłość czego unikać lub co zmienić.
Nie wszystko udało się tak jak chcieliśmy ale mam nadzieję że się podobało.
Wielkie dzięki dla GwizdeK & Newt za zaproszenie nas do pomocy w evencie jak i całemu teamowi Killer Joke za organizację.
Pozdro i do następnego MOG'a
Hunters Team
PS. Kibel w nocy obroniliśmy :) |
|
do góry
|
 |
GwizdeK & Newt
Staż (od roku): 2013 Drużyna: Killer Joke
|
|
do góry
|
 |
GwizdeK & Newt
Staż (od roku): 2013 Drużyna: Killer Joke
|
Wysłany: Wto Lip 08 2014 23:40 Temat postu: |
|
|
powyżej jakiś błąd... dodaliśmy jeszcze kilka fotek. |
|
do góry
|
 |
[HSS] Jubszy

Skąd: Bielsko-Biała Staż (od roku): 2004 Drużyna: Jarheads, Magfed Poland, Bulwers
|
Wysłany: Czw Lip 10 2014 21:58 Temat postu: |
|
|
Panowie,
Dobra passa trwa dalej:) Mimo sezonu wakacyjnego i przetrzebionych szeregów, spora ilość nowych twarzy pozwoliła utrzymać frekwencję na stałym, przyzwoitym poziomie. Przy takim tempie wzrostu za niedługo trzeba będzie rezerwować Żagań żeby coś rozegrać;)
Drużyna Killer Joke zdała z wyróżnieniem egzamin z organizacji, podobnie jak miejscówka Pol-Hotel. Na pewno jeszcze nie raz skorzystamy z usług obu podmiotów, MOG w okolicach Stolicy to pewniak w harmonogramie.
Z wniosków technicznych: jeżeli na polu jest choćby kawałek budynku, granaty muszą być. Dymy i granaty z farbą (chłopaki z LOKu pochwalcie się co to za wynalazki) robiły genialną robotę przy czyszczeniu pomieszczeń i klatek schodowych.
Jak już słusznie Suseł zauważył, warto uciułać kilka groszy na radio, bądź mieć kogoś z nim przy sobie. Kwestia umiejętnej obsługi to sprawa następna do przerobienia.
Na koniec malutki OPR żeby się w głowach nie poprzestawiało:) dowódcy drużyn stawiających się na MOGach odpowiadają za swoich ludzi, pod kątem bezpieczeństwa i porządku w strefie bezpiecznej jak i zapoznania się z zasadami panującymi na polu gry. Nie chcę odbierać nikomu chleba i opieprzanie zostawiam drużynom we własnym zakresie;)
Dziękuję wszystkim za udział i widzimy się niedługo. 6th MOG w drodze, dyskutować będziemy w osobnym wątku. |
|
do góry
|
 |
GwizdeK & Newt
Staż (od roku): 2013 Drużyna: Killer Joke
|
Wysłany: Pią Lip 11 2014 10:59 Temat postu: |
|
|
[HSS] Jubszy napisał: | Panowie, |
Hm? :>
/newt |
|
do góry
|
 |
szegi

Skąd: Bielsko-Biała Staż (od roku): 2006 Drużyna: JARHEADS
|
Wysłany: Pią Lip 11 2014 14:18 Temat postu: |
|
|
GwizdeK & Newt napisał: | [HSS] Jubszy napisał: | Panowie, |
Hm? :>
/newt |
Jubszy miał na myśli bardziej uniwersalne gender przesłanie do wszystkich... bez rozróżnienia na kolor skóry, wyznanie czy preferencje s... ;) tak aby nikogo nie potępiać i nikogo nie wyróżniać. |
|
do góry
|
 |
|