25.05.2014 - 4th MOG (Magfed Only Game) - Karolew k. Łodzi
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum paintball.info.pl Strona Główna -> MilSim -> magfed
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
[HSS] Jubszy



Skąd: Bielsko-Biała
Staż (od roku): 2004
Drużyna: Jarheads, Magfed Poland, Bulwers

PostWysłany: Czw Kwi 17 2014 11:50    Temat postu: 25.05.2014 - 4th MOG (Magfed Only Game) - Karolew k. Łodzi Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Witajcie,

Udało się wyznaczyć termin następnego MOGa.
Co wiemy na pewno:
- miejsce: pole Go-system.pl (wypróbowane, znane i lubiane),
- kilka jednogodzinnych scenariuszy do rozegrania, ze szpitalami i punktami strategicznymi,
- pojazdy,
- system ran i ewakuacji (pracujemy nad formułą).

Więcej szczegółów wkrótce!
do góry
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćWyślij email
Pik




Staż (od roku): 2008
Drużyna: Killer Joke, Magfed Poland

PostWysłany: Sro Kwi 23 2014 8:32    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Aleś ten temat ukrył :)
do góry
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Majster [Jarheads]



Skąd: Bielsko-Biała
Staż (od roku): 2005
Drużyna: JARHEADS Magfed Poland

PostWysłany: Sro Kwi 23 2014 17:11    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Dokładnie :wink:
do góry
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
[HSS] Jubszy



Skąd: Bielsko-Biała
Staż (od roku): 2004
Drużyna: Jarheads, Magfed Poland, Bulwers

PostWysłany: Czw Kwi 24 2014 9:54    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Ukrył nie ukrył, nadszedł moment aby zająć należne miejsce w dziale "Imprezy", a nie chować się gdzieś po kątach;) Tutaj link do wydarzenia na fejsbuniu: https://www.facebook.com/events/1394053770876914/
do góry
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćWyślij email
Pik




Staż (od roku): 2008
Drużyna: Killer Joke, Magfed Poland

PostWysłany: Czw Kwi 24 2014 13:21    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Mam dla Ciebie tylko jedną odpowiedź :)

BĘDĘ :)
do góry
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Przemo_SC



Skąd: Sosnowiec
Staż (od roku): 2005
Drużyna: LOKMilsim /Armia Poludnie

PostWysłany: Nie Kwi 27 2014 16:17    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

propozycja scenariusza na MOG4 zapraszam do dyskusji ..

http://forum.armiapoludnie.pl/viewtopic.php?f=236&t=2139&p=29423#p29423
do góry
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćOdwiedź stronę autora
[HSS] Jubszy



Skąd: Bielsko-Biała
Staż (od roku): 2004
Drużyna: Jarheads, Magfed Poland, Bulwers

PostWysłany: Sro Maj 07 2014 10:24    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Zostały niecałe 3 tygodnie do imprezy. Regulamin się szlifuje, scenariusze się piszą, tymczasem lista:

1-10 - Jarheads
11 - ?
do góry
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćWyślij email
[HSS] Jubszy



Skąd: Bielsko-Biała
Staż (od roku): 2004
Drużyna: Jarheads, Magfed Poland, Bulwers

PostWysłany: Czw Maj 08 2014 18:00    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Abstrahując od listy, prezentujemy kilka zasad dotyczących 4thMOG:

Dozwolone typy markerów:

1. Magfed
- Zasilanie z wymiennych pudełkowych magazynków (w tym boxmagi elektryczne),
- Brak limitu przenoszonych magazynków,
- Brak limitu przenoszonego zapasu kulek.

2. Pompka (lub inny marker wymagający przeładowania po każdym strzale)
- Minimum 80 cm długości ze złożoną kolbą,
- Magazynek rurkowy poziomy w osi lufy o pojemności max 15 kulek,
- Stylizacja militarna.

3. Markery wsparcia
- Marker wyposażony w magazynek tradycyjny,
- Doładowanie wyłącznie z przenoszonej osobno (nie w markerze) skrzynki amunicyjnej (w środku kulki w pojemnikach lub luzem),
- Długość ze złożoną kolbą – minimum 80 cm,
- Masa markera – minimum 6 kg z odpiętą butlą i pustym magazynkiem,
- Pojemność magazynka max 200 kulek,
- 1 marker wsparcia na minimum 5 graczy (4+1 support),
- Stylizacja militarna.

Pirotechnika:
Wyłącznie atestowane, spełniające normy bezpieczeństwa granaty dymne.

Kulki:
Dozwolony kaliber .43, .50, .68. Wypełnienie farba lub clear, dla kalibru .43 dopuszczalne kule pudrowe. Prędkość wylotowa dla kalibru .43 – poniżej 450 fps, dla kalibru .50 i .68 – poniżej 300 fps.

System ran:
1. Gra na trafienia (rozbicie kulki nie jest wymagane do eliminacji).
2. Eliminację oznacza się przez założenie kamizelki odblaskowej/czerwonej chusty na głowę. Gracz wyeliminowany nie ma prawa komunikować się w żaden sposób z innymi graczami w grze.
3. Trafienia dzielimy na:
- Trafienie w głowę – eliminacja (hełmy nie spełniają funkcji ochrony balistycznej),
- Trafienie w nogę/rękę (również wielokrotne w danym momencie w jedną kończynę) – gracz „ranny” („rana lekka”), co skutkuje:
a) Wymaganym natychmiastowym położeniem się na ziemi,
b) Do czasu opatrzenia rany dozwolone jest jedynie czołganie się (nie można strzelać ani poruszać się inaczej niż przez czołganie),
- Trafienie w korpus (również wielokrotne) – gracz unieruchomiony – patrz dalej pkt. 5.
4. Opatrywanie „ran lekkich”
- „Ranę” można „opatrzyć” samodzielnie poprzez obwiązanie kończyny w miejscu trafienia białym opatrunkiem obejmującym dookoła kończynę (opatrunek nie może się zsunąć). Dopuszczalna forma opatrunku to bandaż, opatrunek osobisty itd., plastry nie są dozwolone,
- Każdy gracz może przenosić maksymalnie jeden opatrunek,
- Każdy gracz ma prawo opatrzyć się samodzielnie jeden raz,
- Gracz może przekazać swój opatrunek innemu graczowi, który go nie posiada.
5. "Rana ciężka", unieruchomienie:
- Drugie trafienie w dowolną kończynę lub tułów(poza głową) powoduje unieruchomienie gracza („rana ciężka”). Gracz nie ma prawa się poruszać, może jedynie wzywać medyka,
- Jedynie Medyk ma prawo opatrzyć gracza unieruchomionego („ranionego ciężko”),
- Gracz unieruchomiony może czekać na medyka, może zostać do niego przetransportowany przez innych graczy, bądź uznać się za wyeliminowanego,
- Inni gracze mogą transportować ranionego/unieruchomionego na noszach lub pojazdem bez ograniczeń,
- Dowolne trafienie gracza unieruchomionego skutkuje natychmiastową eliminacją.
6. Medyk
- Dozwolony jest 1 medyk na 5 graczy (4+1),
- Medyk musi nosić oznaczenie funkcji – widoczny czerwony krzyż, oznaczenie MED itd.,
- Medyk może przenosić do 5 opatrunków.

Przykładowa realizacja:
Gramy sobie, obrywamy 2 razy w ramię. Padamy na ziemię, odczołgujemy się za krzak. Za krzakiem obwiązujemy ramię opatrunkiem i gramy sobie dalej zza krzaka. Obrywamy w nogę, padamy ponownie na ziemię, z okrzykiem „medyk!”. I mamy 3 przypadki:
1. Medyk jest blisko, opatruje nas i bawimy się dalej, oberwiemy prędzej czy później i dreptamy do bazy jako trup,
2. Medyk jest daleko i koledzy z teamu po opanowaniu sytuacji ładują nas na nosze i transportują nas do niego,
3. Medyk nie żyje/wszyscy zginęli/wszyscy uciekli/nikomu nie chce się nas nieść/w pojeździe skończyła się wacha – uznajemy się za wyeliminowanych i dreptamy do bazy/szpitala itd.
do góry
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćWyślij email
Suseł



Skąd: Łódź
Staż (od roku): 2011
Drużyna: Hunters Team

PostWysłany: Czw Maj 08 2014 18:35    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Krótko i na temat.
Prosty i intuicyjny system ran i leczenia.
do góry
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćWyślij email
Feldgrau



Skąd: Jaworzno
Staż (od roku): 2009
Drużyna: LOK MILSIM

PostWysłany: Czw Maj 08 2014 20:24    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

1-10 - Jarheads
11 - Feldgrau
do góry
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćWyślij email
Przemo_SC



Skąd: Sosnowiec
Staż (od roku): 2005
Drużyna: LOKMilsim /Armia Poludnie

PostWysłany: Czw Maj 08 2014 22:51    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

1-10 - Jarheads
11 - Feldgrau LOK Milsim
12 - Przemo LOK Milsim
13 - warhammer LOK Milsim
14 - Lloyd - przyjaciel LOK Milsim
do góry
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćOdwiedź stronę autora
krzychuMik



Skąd: Mikołów
Staż (od roku): 2013
Drużyna: LOKmilsim

PostWysłany: Czw Maj 08 2014 23:10    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

1-10 - Jarheads
11 - Feldgrau LOK Milsim
12 - Przemo LOK Milsim
13 - warhammer LOK Milsim
14 - Lloyd - przyjaciel LOK Milsim
15 -krzychu LOK Milsim
do góry
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Flemming



Skąd: Żory

Drużyna: Daveball/LOK Milsim

PostWysłany: Pią Maj 09 2014 2:53    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

1-10 - Jarheads
11 - Feldgrau LOK Milsim
12 - Przemo LOK Milsim
13 - warhammer LOK Milsim
14 - Lloyd - przyjaciel LOK Milsim
15 -krzychu LOK Milsim
16 - Flemming LOK Milsim
do góry
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćOdwiedź stronę autora
VojciechU



Skąd: Łódź

Drużyna: Horse Team

PostWysłany: Pią Maj 09 2014 7:33    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

1-10 - Jarheads
11 - Feldgrau LOK Milsim
12 - Przemo LOK Milsim
13 - warhammer LOK Milsim
14 - Lloyd - przyjaciel LOK Milsim
15 -krzychu LOK Milsim
16 - Flemming LOK Milsim
17. VojciechU (HT)
18. Koniu (HT)
19. Kaczka (HT)
do góry
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćOdwiedź stronę autora
BennyKNZ



Skąd: Konstantynów Łódzki

Drużyna: Horse Team, Magfed Poland

PostWysłany: Pią Maj 09 2014 9:06    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

1-10 - Jarheads
11 - Feldgrau LOK Milsim
12 - Przemo LOK Milsim
13 - warhammer LOK Milsim
14 - Lloyd - przyjaciel LOK Milsim
15 -krzychu LOK Milsim
16 - Flemming LOK Milsim
17. VojciechU (HT)
18. Koniu (HT)
19. Kaczka (HT)
20. Benny (HT)
do góry
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
GwizdeK & Newt




Staż (od roku): 2013
Drużyna: Killer Joke

PostWysłany: Pią Maj 09 2014 23:56    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

1-10 - Jarheads
11 - Feldgrau LOK Milsim
12 - Przemo LOK Milsim
13 - warhammer LOK Milsim
14 - Lloyd - przyjaciel LOK Milsim
15 -krzychu LOK Milsim
16 - Flemming LOK Milsim
17. VojciechU (HT)
18. Koniu (HT)
19. Kaczka (HT)
20. Benny (HT)
21. Newt (Killer Joke)
22. Pik (Killer Joke)
23. Mariusz (Killer Joke)
24. Grzesiu (Killer Joke)
25. Kuba (Killer Joke)
26. GwizdeK (Killer Joke)
27. Pmk LOK Milsim
do góry
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Przemo_SC



Skąd: Sosnowiec
Staż (od roku): 2005
Drużyna: LOKMilsim /Armia Poludnie

PostWysłany: Sob Maj 10 2014 10:04    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

1-10 - Jarheads
11 - Feldgrau LOK Milsim
12 - Przemo LOK Milsim
13 - warhammer LOK Milsim
14 - Lloyd - przyjaciel LOK Milsim
15 -krzychu LOK Milsim
16 - Flemming LOK Milsim
17. VojciechU (HT)
18. Koniu (HT)
19. Kaczka (HT)
20. Benny (HT)
21. Newt (Killer Joke)
22. Pik (Killer Joke)
23. Mariusz (Killer Joke)
24. Grzesiu (Killer Joke)
25. Kuba (Killer Joke)
26. GwizdeK (Killer Joke)
27. Pmk LOK Milsim
28. Kris LOK Milsim
do góry
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćOdwiedź stronę autora
GwizdeK & Newt




Staż (od roku): 2013
Drużyna: Killer Joke

PostWysłany: Pon Maj 12 2014 11:36    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

1-10 - Jarheads
11 - Feldgrau LOK Milsim
12 - Przemo LOK Milsim
13 - warhammer LOK Milsim
14 - Lloyd - przyjaciel LOK Milsim
15 -krzychu LOK Milsim
16 - Flemming LOK Milsim
17. VojciechU (HT)
18. Koniu (HT)
19. Kaczka (HT)
20. Benny (HT)
21. Newt (Killer Joke)
22. Pik (Killer Joke)
23. Mariusz (Killer Joke)
24. Grzesiu (Killer Joke)
25. Kuba (Killer Joke)
26. GwizdeK (Killer Joke)
27. Mieszko (Killer Joke)
28. Krzysiek (Killer Joke)
29. Pmk LOK Milsim
30. Kris LOK Milsim
do góry
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Suseł



Skąd: Łódź
Staż (od roku): 2011
Drużyna: Hunters Team

PostWysłany: Pon Maj 12 2014 14:12    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

1-10 - Jarheads
11 - Feldgrau LOK Milsim
12 - Przemo LOK Milsim
13 - warhammer LOK Milsim
14 - Lloyd - przyjaciel LOK Milsim
15 -krzychu LOK Milsim
16 - Flemming LOK Milsim
17. VojciechU (HT)
18. Koniu (HT)
19. Kaczka (HT)
20. Benny (HT)
21. Newt (Killer Joke)
22. Pik (Killer Joke)
23. Mariusz (Killer Joke)
24. Grzesiu (Killer Joke)
25. Kuba (Killer Joke)
26. GwizdeK (Killer Joke)
27. Mieszko (Killer Joke)
28. Krzysiek (Killer Joke)
29. Pmk LOK Milsim
30. Kris LOK Milsim
31. Suseł (Hunters)
do góry
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćWyślij email
GwizdeK & Newt




Staż (od roku): 2013
Drużyna: Killer Joke

PostWysłany: Pon Maj 12 2014 21:42    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

1-10 - Jarheads
11 - Feldgrau LOK Milsim
12 - Przemo LOK Milsim
13 - warhammer LOK Milsim
14 - Lloyd - przyjaciel LOK Milsim
15 -krzychu LOK Milsim
16 - Flemming LOK Milsim
17. VojciechU (HT)
18. Koniu (HT)
19. Kaczka (HT)
20. Benny (HT)
21. Newt (Killer Joke)
22. Pik (Killer Joke)
23. Mariusz (Killer Joke)
24. Grzesiu (Killer Joke)
25. Kuba (Killer Joke)
26. GwizdeK (Killer Joke)
27. Mieszko (Killer Joke)
28. Krzysiek (Killer Joke)
29. Pmk LOK Milsim
30. Kris LOK Milsim
31. Suseł (Hunters)
32. ilanhur (Hunters)
do góry
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum paintball.info.pl Strona Główna -> MilSim -> magfed Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group