5th MOG - dyskusja
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum paintball.info.pl Strona Główna -> MilSim -> magfed
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
[HSS] Jubszy



Skąd: Bielsko-Biała
Staż (od roku): 2004
Drużyna: Jarheads, Magfed Poland, Bulwers

PostWysłany: Pią Cze 06 2014 19:00    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

1. Feldgrau
2. Flemming
3. ReD
4-12. KJ
13-22. Jarheads (jeszcze parę sztuk uda się dozbierać)
23.
do góry
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćWyślij email
GwizdeK & Newt




Staż (od roku): 2013
Drużyna: Killer Joke

PostWysłany: Pią Cze 06 2014 20:30    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

na podstawie wcześniejszych info od VojciechU uzupełniamy listę:

1. Feldgrau
2. Flemming
3. ReD
4-12. KJ
13-22. Jarheads (jeszcze parę sztuk uda się dozbierać)
23-32. HT ( +/- 2 osoby)
do góry
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
[HSS] Jubszy



Skąd: Bielsko-Biała
Staż (od roku): 2004
Drużyna: Jarheads, Magfed Poland, Bulwers

PostWysłany: Pią Cze 06 2014 23:22    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

no to czekamy na info od chłopaków ze Śląska (jak ochłoną po wszystkich ostatnich szaleństwach) i można kombinować dalej :)
do góry
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćWyślij email
Vavin



Skąd: Bolesławiec
Staż (od roku): 2013
Drużyna: OMZ

PostWysłany: Nie Cze 15 2014 22:42    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Ja mogę markiera wypożyczyć jakby co. Wysłał bym wam tam paczką i chłopak mógłby kolegę zaprosić i wkręcić w MagFeda. Konkretnie Milsiga CQC.

Można by było się tak umówić, że jak ktoś nie może jechać to markera podsyła.
do góry
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Suseł



Skąd: Łódź
Staż (od roku): 2011
Drużyna: Hunters Team

PostWysłany: Nie Cze 15 2014 22:52    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Już widzę jak ktoś podsyła marker wart 3k na grę komuś komgo nie zna :)
Z drugiej strony nie wiem czy chciałbym grać czyimś dopieszczonym cacuszkiem i wziąść za niego odpowiedzialność...
do góry
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćWyślij email
Vavin



Skąd: Bolesławiec
Staż (od roku): 2013
Drużyna: OMZ

PostWysłany: Pon Cze 16 2014 10:06    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

No nic. Zdecydujcie się. Jakby co to raczej nie mogę jechać i marker chociaż by sobie postrzelał.
do góry
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Feldgrau



Skąd: Jaworzno
Staż (od roku): 2009
Drużyna: LOK MILSIM

PostWysłany: Wto Cze 17 2014 13:55    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

1. Feldgrau ( LOKmilsim)
2. Flemming (LOKmilsim)
3. ReD
4-12. KJ
13-22. Jarheads (jeszcze parę sztuk uda się dozbierać)
23-32. HT ( +/- 2 osoby)
33. bolek (LOKmilsim)
34. Kris (LOKmilsim)
35. Przemo (LOKmilsim)
36. Lloyd - sympatyk LOKmilsim
37. Sasza
38. Warhammer (LOKmilsim)
do góry
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćWyślij email
krzychuMik



Skąd: Mikołów
Staż (od roku): 2013
Drużyna: LOKmilsim

PostWysłany: Sro Cze 18 2014 23:56    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

1. Feldgrau ( LOKmilsim)
2. Flemming (LOKmilsim)
3. ReD
4-12. KJ
13-22. Jarheads (jeszcze parę sztuk uda się dozbierać)
23-32. HT ( +/- 2 osoby)
33. bolek (LOKmilsim)
34. Kris (LOKmilsim)
35. Przemo (LOKmilsim)
36. Lloyd - sympatyk LOKmilsim
37. Sasza
38. Warhammer (LOKmilsim)
39. Krzychu (LOKmilsim)
do góry
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
GwizdeK & Newt




Staż (od roku): 2013
Drużyna: Killer Joke

PostWysłany: Sro Cze 25 2014 13:29    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Poniżej przedstawiamy zarys scenariusza.


Utrzymana zostaje konwencja podziału na siły ONZ i Rebeliantów. Zmieniamy natomiast charakter rozgrywki na bardziej zadaniowy. Oprócz klasycznych zadań rozpoznania/odbicia/utrzymania wprowadzone zostaną elementy dodatkowe, których wykonanie (lub nie) może znacząco wpłynąć na przebieg scenariusza i końcowy wynik.
Ze względu na kryptonim operacji sił ONZ, scenariusz otrzymuje roboczą nazwę „SHADOW”.
Mapka(dokładne granice powiększonego terenu będą znane 6.07.br. tuż przed grą – taka niespodzianka): https://mapsengine.google.com/map/edit?mid=zM_H3m1-up9g.kVJNk7yyt23c

Po zaciekłych walkach na granicy Hajati i Republiki Martely w okresie 24 -25.05.20014 Rebelianci wycofali się do Tajnego Laboratorium w mieście Kumante , na terenie Martel. Opuszczając teren Hajati splądrowali wioski i pobliską kopalnie. Przypadkowo wpada im w ręce reporter BBC, który poza pracą korespondenta szpiegował dla służb specjalnych kluczowego mocarstwa. Kopalnie skrywały tajemnicę i tylko agent miał informacje gdzie zostały ukryte dobra o najwyższej wartości. Sytuacja przestała być normalna , naciskane siły ONZ muszą działać...
Tajne Laboratorium Rebeliantów zostało stworzone w 2000 roku. Przeprowadzano tam badania międzyinnymi na porwanych wcześniej wojskowych sił ONZ, które miały na celu zdobycie wiedzy o skuteczności broni chemicznej. W piwnicach starego hotelu stworzono laboratorium, a na piętrach pokoje hotelowe zostały przerobione na cele więzienne, gdzie trzymano pojmanych wojskowych. Nieopodal na wzgórzu mieści się Mały Budynek, w którego piwnicy znajduje się skład amunicji, środki chemiczne, wyniki badań oraz ważne dokumenty. W pobliskich lasach zostały zbudowane umocnienia, które w sytuacji kryzysowej miały zastąpić rzucające się w oczy bunkry.
Prawdziwy cel istnienia ośrodka utajniono przekupując skorumpowanych urzędników, którzy zatwierdzili sfałszowane dokumenty, zgodnie z którymi Laboratorium to nowoczesny ośrodek badawczy, w którym badane są nowe możliwości bioinżynierii i genetyki, a badania są przeprowadzane na ochotnikach. Natomiast Mały budynek na wzgórzu oficjalnie należy do starego farmera, który mieszka z trójką swoich synów.
28 czerwca 2014 roku, dzięki anonimowemu informatorowi, wywiad ONZ odkrywa rzeczywiste przeznaczenie ośrodka oraz to, że siły Rebeliantów po walkach na granicy Hajati wycofały się w to miejsce. Ruszają gorączkowe przygotowania do akcji, mającej na celu uwolnienie więźniów, schwytanie naukowców oraz przejęcie kluczowych dokumentów. 5 lipca siły ONZ przystępują do przerzucania jednostek przydzielonych do tego zadania na teren operacji. O świcie, 6 lipca 2014 r., rozpoczyna się operacja o kryptonimie "Shadow". W związku ze zbyt krótkim przygotowaniem do akcji i niedostatecznym rozpoznaniem terenu, siły ONZ popełniają liczne błędy. Udaje im się co prawda uwolnić swoich sprzymierzeńców z cel więziennych na parterze oraz pierwszym piętrze, nie są jednak w stanie dostatecznie szybko przełamać oporu obrońców na 2 piętrze. Broniący zabijają wszystkich znajdujących się tam więźniów, tworząc z ich ciał umocnienia, aby móc odeprzeć atak sił ONZ. Od uwolnionych więźniów wojskowi ONZ dowiadują się również, że znaczna grupa Rebeliantów ukryła się w pobliskich lasach, aby zająć strategiczne punkty obronne. Walki toczą się również w podziemiach Laboratorium, do którego siły ONZ wdzierają się w celu pojmania/zabicia naukowców, których według informatora było ośmiu. Podczas wysadzania drzwi do piwnicy została aktywowana pułapka zastawiona przez naukowców. W jej wyniku zginęło siedmiu naukowców, a trująca substancja rozprzestrzeniła się na cały komples: laboratorium + cele więzienne. Cały oddział, który znajdował się w kompleksie został zakażony oraz uśmiercony w ciągu kilku godzin przez truciznę. Rebelianci, którzy zostali na 2 piętrze mieli „maski” i „skafandry” dzięki, którym żyją.

Szpital ONZ (na mapce nazwa: Szpital 1)
Szpital Rebeliantów (na mapce nazwa: Szpital 2)
Mały Budynek na wzgórzu: skład
Duże Budynki – piwnica węższego – laboratorium, piwnica szerszego – bliższego basenu –dalsza część laboratorium oraz spalarnia zwłok, piętra – cele więzienne.
Czas scenariuszy: 1,5h

Scenariusz 1:
Zadania:
- ONZ:
Rozpoznać i opisać budynki miasta Kumante (numery na budynkach)
Mały Budynek: odbić, przeszukać(znalezienie dokumentów) i utrzymać
Duże Budynki: odbić, przeszukać i utrzymać
Przeszukać pobliskie lasy – wybić uciekinierów (Rebeliantów) i zająć oraz utrzymać punkty strategiczne (ilość punktów będzie podana tuż przed grą)
- Rebelianci:
Uniemożliwić ONZ-owi rozpoznania miasta
Mały Budynek: utrzymać i nie dać wykraść ważnych dokumentów
Duże Budynki: pomóc utrzymać obrońcom
Zająć i utrzymać ważne punkty strategiczne w pobliskich lasach.

Scenariusz 2
Jeżeli w 1 scenariuszu siły ONZ opisały budynki (wszystkie) dostają mapę terenu. Rebelianci mają ją już od 1 scenariusza.
Startujemy z zajętych punktów strategicznych:
Zadania:
- ONZ:
Utrzymanie strategicznych punktów ze „skrzynkami/puszkami”potrzebnymi w 3 scenariuszu
Jeżeli w 1 scenariuszu utrzymano Mały Budynek strona konfliktu przed 2 scenariuszem dostaje informacje jakie dane udało się rozszyfrować ze znalezionych dokumentów.

- Rebelianci:
Utrzymanie strategicznych punktów ze „skrzynkami/puszkami”potrzebnymi w 3 scenariuszu
Jeżeli w 1 scenariuszu utrzymano Mały Budynek strona konfliktu przed 2 scenariuszem dostaje informacje jakie dane udało się rozszyfrować ze znalezionych dokumentów.

Scenariusz 3
Większość walczących poległa, na polu boju zostały „jednostki”, reszta startuje ze szpitali.

Zadania:
- ONZ:
Dotrzeć do wykończonych ocalałych i pomóc im w obronie punktu ze „skrzynkami/puszkami”.
Rozprzestrzenić substancję w Dużym Budynku, która zniweluje działanie trucizny
Odszukać i zabić naukowca.
Uwolnić reportera BBC ( postępować zgodnie z jego wytycznymi ) musi przeżyć .

- Rebelianci:
Dotrzeć do wykończonych ocalałych i pomóc im w obronie punktu ze „skrzynkami/puszkami”.
Wysadzić Duży Budynek
Odszukać naukowca i uwolnić
Nie dopuścić do uwolnienia reportera BBC ( Rebelianci nie mogą go zabić)


Pozdrawiamy,
Killer Joke
do góry
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
GwizdeK & Newt




Staż (od roku): 2013
Drużyna: Killer Joke

PostWysłany: Sro Cze 25 2014 23:05    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Aktualizacja na podstawie listy z forum AP:

1. Feldgrau ( LOKmilsim)
2. Flemming (LOKmilsim)
3. ReD
4-12. KJ
13-22. Jarheads (jeszcze parę sztuk uda się dozbierać)
23-32. HT ( +/- 2 osoby)
33. bolek (LOKmilsim)
34. Kris (LOKmilsim)
35. Przemo (LOKmilsim)
36. Lloyd - sympatyk LOKmilsim
37. Sasza
38. Warhammer (LOKmilsim)
39. Krzychu (LOKmilsim)
40. Trzypiontka
41. Ac3
do góry
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Ac3



Skąd: Katowice/Sosnowiec

Drużyna: S3

PostWysłany: Czw Cze 26 2014 5:32    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

1. Feldgrau ( LOKmilsim)
2. Flemming (LOKmilsim)
3. ReD
4-12. KJ
13-22. Jarheads (jeszcze parę sztuk uda się dozbierać)
23-32. HT ( +/- 2 osoby)
33. bolek (LOKmilsim)
34. Kris (LOKmilsim)
35. Przemo (LOKmilsim)
36. Lloyd - sympatyk LOKmilsim
37. Sasza
38. Warhammer (LOKmilsim)
39. Krzychu (LOKmilsim)
40. Trzypiontka (LOKmilsim)
41. Ac3 (LOKmilsim)
do góry
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
[HSS] Jubszy



Skąd: Bielsko-Biała
Staż (od roku): 2004
Drużyna: Jarheads, Magfed Poland, Bulwers

PostWysłany: Czw Cze 26 2014 21:14    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

1. Feldgrau ( LOKmilsim)
2. Flemming (LOKmilsim)
3. ReD
4-12. KJ
13-22. Jarheads
23-32. HT ( +/- 2 osoby)
33. bolek (LOKmilsim)
34. Kris (LOKmilsim)
35. Przemo (LOKmilsim)
36. Lloyd - sympatyk LOKmilsim
37. Sasza
38. Warhammer (LOKmilsim)
39. Krzychu (LOKmilsim)
40. Trzypiontka (LOKmilsim)
41. Ac3 (LOKmilsim)
42-46. Jarheads
do góry
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćWyślij email
Feldgrau



Skąd: Jaworzno
Staż (od roku): 2009
Drużyna: LOK MILSIM

PostWysłany: Pią Lip 04 2014 6:46    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

1. Feldgrau ( LOKmilsim)
2. Flemming (LOKmilsim)
3. ReD
4-12. KJ
13-22. Jarheads
23-32. HT ( +/- 2 osoby)
33. Krzychu (LOKmilsim)
34. Trzypiontka (LOKmilsim)
35. Przemo (LOKmilsim)
36. Lloyd - sympatyk LOKmilsim
37. Sasza
38. Warhammer (LOKmilsim)
39. PMK (LOKmilsim)
40-44. Jarheads
do góry
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćWyślij email
GwizdeK & Newt




Staż (od roku): 2013
Drużyna: Killer Joke

PostWysłany: Pią Lip 04 2014 22:17    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

temat odnośnie gry został przeniesiony przez Jubszego tutaj: http://paintball.info.pl/forum/viewtopic.php?t=40939&f=183
do góry
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum paintball.info.pl Strona Główna -> MilSim -> magfed Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group