25.05.2014 - 4th MOG (Magfed Only Game) - Karolew k. Łodzi
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum paintball.info.pl Strona Główna -> MilSim -> magfed
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Feldgrau



Skąd: Jaworzno
Staż (od roku): 2009
Drużyna: LOK MILSIM

PostWysłany: Sro Maj 14 2014 7:05    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

1-10 Jarheads
11 Feldgrau LOK Milsim
12 Przemo LOK Milsim
13 warhammer LOK Milsim
14 Lloyd - przyjaciel LOK Milsim
15 krzychu LOK Milsim
16 Flemming LOK Milsim
17. Pmk LOK Milsim
18. Kris LOK Milsim
19. VojciechU (HT)
20. Koniu (HT)
21. Kaczka (HT)
22. Benny (HT)
23. Newt (Killer Joke)
24. Pik (Killer Joke)
25. Mariusz (Killer Joke)
26. Grzesiu (Killer Joke)
27. Kuba (Killer Joke)
28. GwizdeK (Killer Joke)
29. Mieszko (Killer Joke)
30. Krzysiek (Killer Joke)
31. Suseł (Hunters)
32. ilanhur (Hunters)
33. Sasza
34. Bolek (LOK Milsim)
do góry
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćWyślij email
Majster [Jarheads]



Skąd: Bielsko-Biała
Staż (od roku): 2005
Drużyna: JARHEADS Magfed Poland

PostWysłany: Sro Maj 14 2014 18:01    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

1-10 Jarheads
11 Feldgrau LOK Milsim
12 Przemo LOK Milsim
13 warhammer LOK Milsim
14 Lloyd - przyjaciel LOK Milsim
15 krzychu LOK Milsim
16 Flemming LOK Milsim
17. Pmk LOK Milsim
18. Kris LOK Milsim
19. VojciechU (HT)
20. Koniu (HT)
21. Kaczka (HT)
22. Benny (HT)
23. Newt (Killer Joke)
24. Pik (Killer Joke)
25. Mariusz (Killer Joke)
26. Grzesiu (Killer Joke)
27. Kuba (Killer Joke)
28. GwizdeK (Killer Joke)
29. Mieszko (Killer Joke)
30. Krzysiek (Killer Joke)
31. Suseł (Hunters)
32. ilanhur (Hunters)
33. Sasza
34. Bolek (LOK Milsim)
35- 39 JH
do góry
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
GwizdeK & Newt




Staż (od roku): 2013
Drużyna: Killer Joke

PostWysłany: Pon Maj 19 2014 10:31    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

1-10 Jarheads
11 Feldgrau LOK Milsim
12 Przemo LOK Milsim
13 warhammer LOK Milsim
14 Lloyd - przyjaciel LOK Milsim
15 krzychu LOK Milsim
16 Flemming LOK Milsim
17. Pmk LOK Milsim
18. Kris LOK Milsim
19. VojciechU (HT)
20. Koniu (HT)
21. Kaczka (HT)
22. Benny (HT)
23. Newt (Killer Joke)
24. Pik (Killer Joke)
25. Mariusz (Killer Joke)
26. Grzesiu (Killer Joke)
27. Kuba (Killer Joke)
28. GwizdeK (Killer Joke)
29. Mieszko (Killer Joke)
30. Krzysiek (Killer Joke)
31. Suseł (Hunters)
32. ilanhur (Hunters)
33. Sasza
34. Bolek (LOK Milsim)
35- 39 JH
40. Artur (Killer Joke)
do góry
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
VojciechU



Skąd: Łódź

Drużyna: Horse Team

PostWysłany: Wto Maj 20 2014 8:09    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

1-10 Jarheads
11 Feldgrau LOK Milsim
12 Przemo LOK Milsim
13 warhammer LOK Milsim
14 Lloyd - przyjaciel LOK Milsim
15 krzychu LOK Milsim
16 Flemming LOK Milsim
17. Pmk LOK Milsim
18. Kris LOK Milsim
19. VojciechU (HT)
20. Koniu (HT)
21. Kaczka (HT)
22. Benny (HT)
23. Newt (Killer Joke)
24. Pik (Killer Joke)
25. Mariusz (Killer Joke)
26. Grzesiu (Killer Joke)
27. Kuba (Killer Joke)
28. GwizdeK (Killer Joke)
29. Mieszko (Killer Joke)
30. Krzysiek (Killer Joke)
31. Suseł (Hunters)
32. ilanhur (Hunters)
33. Sasza
34. bolek (LOK Milsim)
35- 39 JH
40. Artur (Killer Joke)
41-44. Wilki
do góry
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćOdwiedź stronę autora
[HSS] Jubszy



Skąd: Bielsko-Biała
Staż (od roku): 2004
Drużyna: Jarheads, Magfed Poland, Bulwers

PostWysłany: Wto Maj 20 2014 10:28    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Setting:
Republika Hajati - małe państwo Ameryki Środkowej, zajmujące część wyspy Hajati na Morzu Karaibskim w archipelagu Wielkich Antyli. Haiti jest najstarszym niepodległym państwem w Ameryce Środkowej.
W XVIII w. była to kolonia francuska, opierająca swoją gospodarkę na pracy niewolników murzyńskich na plantacjach cukru i kawy.
W 1804 roku, po trwającej od 1790 rewolucji hajatiańskiej, proklamowano powstanie Cesarstwa Hajati, dwa lata później Republiki Hajati. Była to pierwsza czarna republika na świecie i druga republika na półkuli zachodniej.
W ciągu XIX wieku rosły wpływy USA. W latach 1915-1934 Hajati było okupowane przez Stany Zjednoczone. Po 1945 narastały antagonizmy między ludnością murzyńską a mulacką.
W 1986 władzę przejęła cywilno-wojskowa junta, która z mniejszym sukcesem i przy umiarkowanym poparciu ludności sprawowała władzę przez ponad 20 lat.
Pierwsze demokratyczne wybory w 2009 roku wygrał przywódca opozycji, zyskał on 67% poparcia. W trakcie krótkich rządów prezydent próbował wprowadzić znaczące reformy mające ograniczyć wpływy elity wojskowej i biznesmenów. Ze względu na niestabilną sytuację w kraju, liczne ataki zbrojnych grup rebelianckich będących prawdopodobnie siłami najemnymi odsuniętych od władzy elit, z którymi obecna władza nie potrafiła sobie skutecznie poradzić i ryzyko pogłębienia się destabilizacji w kraju, utworzono misję pokojową pod auspicjami ONZ.
Na 01.06.2014 zaplanowano na Hajati wypory prezydenckie. Z uwagi na panujące napięcie dzień ten może okazać się wyjątkowo trudny dla stacjonujących na Hajati amerykańskich oraz polskich jednostek biorących udział w misji stabilizacyjnej...

Scenariusze:

Scenariusz I

Rankiem 25.05 do FOB Ench, pełniącego rolę bazy dla polskich i amerykańskich jednostek dociera wiadomość o grupach partyzanckich, których aktywność została zaobserwowana na granicy Hajati z Republiką Martely. Ponieważ zachodzi podejrzenie, że grupy te będą planowały przeniknąć na terytorium Hajati i zakłócić odbywające się za tydzień wybory prezydenckie podjęta zostaje decyzja o natychmiastowym wysłaniu patroli.

Zadania dla sił ONZ:

1. Umocnić przejście graniczne.
2. Patrolować teren wzdłuż granicy Hajati i Republiki Martely i nie dopuścić do przekroczenia granicy przez grupy rebelianckie.
3. W przypadku przeniknięcia grup rebelianckich na terytorium Hajati rozpocząć pościg i pojmać lub wyeliminować przeciwnika.

Zadania dla Rebeliantów:

1. Przeprowadzić atak na przejście graniczne.
2. Zorganizować zasadzkę na patrolujących granicę żołnierzy ONZ i wyeliminować jak największą grupę z nich.
3. Jak największą grupą przeniknąć na terytorium Hajati. (zostanie doprecyzowane, czy musi to być np dotarcie do wyznaczonych PSów)

Scenariusz II

Po silnym starciu pomiędzy wojskami ONZ a Rebeliantami, małej grupie rebeliantów udaje się przeniknąć na terytorium Hajati. Aby skoordynować dalsze działania i zabezpieczyć przerzucenie sił znajdujących się wciąż na terytorium Republiki Martley, Rebelianci podejmują decyzję o rozwinięciu linii telefonicznej (telefony oraz przewód będą zapewnione przez Rybę). Po zabezpieczeniu łączności grupy zwiadowcze muszą co określony czas nawiązać między sobą kontakt i przekazać komunikat.

Zadania dla sił ONZ:

1. Zlokalizować grupy zwiadowcze przeciwnika.
2. Nie dopuścić do nawiązania łączności.

Zadania dla Rebeliantów:

1. Zabezpieczyć łączność – rozstawić radiostacje w określonych punktach na terenie Hajati (do wyboru dowolne miejsce w czerwonych okręgach), druga radiostacja w dowolnym miejscu na terenie Republiki Martely, rozciągnąć między nimi przewód telefoniczny.
2. W określonym oknie czasowym nawiązać łączność i przekazać komunikat.
Wojska ONZ w przypadku zlokalizowania radiostacji nie mogą jej uszkodzić/przenieść. Dopuszczalne jest jedynie wyeliminowanie obsługującej ją grupy/zabezpieczenie terenu i próba jego utrzymania.

Scenariusz III

Do FOB Ench docierają nowe rozkazy. Ze względu na zaplanowany transport lotniczy dostarczany przez 3 samoloty Lockheet C-130 Hercules i zagrożenie spowodowane wzmożonym ruchem Rebeliantów w rejonie przygranicznym jednostki ONZ muszą wesprzeć ochronę lotniska (LZ) i zabezpieczyć przylegający do niego teren. Samoloty będą lądować w mniej więcej 30 minutowym odstępie (30 minut, 1h i 1,5h od rozpoczęcia scenariusza)

Zadania dla sił ONZ:

1. Zabezpieczyć LZ i utrzymać nad nim kontrolę – na początku i końcu strefy lądowania (ok 300m pas startowy) umieszczone zostaną flagi oznaczające kontrolę przez ONZ. Aby cała LZ była uznana za bezpieczną do lądowania obie flagi muszą być wbite.
2. Kontrolować strefę przylegającą do ONZ

Zadania dla Rebeliantów:

1. Starać się przejąć kontrolę nad LZ aby nie dopuścić do lądowania samolotów z zaopatrzeniem dla misji ONZ.
2. Jeżeli utrzymanie LZ będzie niemożliwe istnieje możliwość zakłócenia lądowania – w momencie, kiedy C-130 podchodzi do lądowania (30 minut, 1h i 1,5h od rozpoczęcia scenariusza) ograniczyć widoczność na pasie poprzez rzucenie świec dymnych.
do góry
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćWyślij email
ReDx87xPL



Skąd: Gorzów Wlkp (Santok)
Staż (od roku): 2007
Drużyna: Brak

PostWysłany: Sro Maj 21 2014 19:12    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

1-10 Jarheads
11 Feldgrau LOK Milsim
12 Przemo LOK Milsim
13 warhammer LOK Milsim
14 Lloyd - przyjaciel LOK Milsim
15 krzychu LOK Milsim
16 Flemming LOK Milsim
17. Pmk LOK Milsim
18. Kris LOK Milsim
19. VojciechU (HT)
20. Koniu (HT)
21. Kaczka (HT)
22. Benny (HT)
23. Newt (Killer Joke)
24. Pik (Killer Joke)
25. Mariusz (Killer Joke)
26. Grzesiu (Killer Joke)
27. Kuba (Killer Joke)
28. GwizdeK (Killer Joke)
29. Mieszko (Killer Joke)
30. Krzysiek (Killer Joke)
31. Suseł (Hunters)
32. ilanhur (Hunters)
33. Sasza
34. bolek (LOK Milsim)
35- 39 JH
40. Artur (Killer Joke)
41-44. Wilki
45.ReD

Planuje ktoś przyjazd w sobotę ?
do góry
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćWyślij email
GwizdeK & Newt




Staż (od roku): 2013
Drużyna: Killer Joke

PostWysłany: Sro Maj 21 2014 22:29    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Z tego co wiemy ok 10 osób powinno być w sobotę - pisz do VojciechU wszystko powie ;]
do góry
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
[HSS] Jubszy



Skąd: Bielsko-Biała
Staż (od roku): 2004
Drużyna: Jarheads, Magfed Poland, Bulwers

PostWysłany: Czw Maj 22 2014 21:10    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Garść ostatnich informacji:
- Udział w imprezie wyniesie 25,00 pln od osoby,
- HP płatne za całą grę na rzecz Horse Team (5,00 pln) przy nabijaniu. Butle matki będą w szpitalach, więc nie będzie potrzeby schodzenia na parking podczas trwania scenariusza,
- Nie bierzemy pojazdów (wehikuły LOKu są nieczynne, dzielić się jednym UAZem nie ma sensu)
- Catering będzie dostępny w przerwach u gospodarza terenu (grochóweczka, grill),
- Zbiórka i briefing zaczynają się o godz. 1000! Proszę o odpowiednio wczesny przyjazd i sprawne dopełnienie formalności rejestracyjnych. Byłoby idealnie, gdyby wcześniej dowódcy drużyn zebrali wlotki i zarejestrowali całe teamy, oszczędzi nam to dużo czasu.

PS: Zapraszamy dzień wcześniej na wieczorek integracyjny, cały obiekt jest dostępny dla nas w cenie 20,00 od osoby za nocleg. Wcześniejszy booking nie jest wymagany:)
do góry
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćWyślij email
[HSS] Jubszy



Skąd: Bielsko-Biała
Staż (od roku): 2004
Drużyna: Jarheads, Magfed Poland, Bulwers

PostWysłany: Pią Maj 23 2014 8:00    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Jeszcze małe info z ostatniej chwili:
Nasz gospodarz Ryba informuje, że ma w ziemiankowej lodówce zgrzewę Budweisera i zimną płytę. Poza tym prosi o zabranie strojów kąpielowych, bo plaża już funkcjonuje i woda jest ciepła. Sobota wygląda coraz lepiej :)
do góry
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćWyślij email
Łasicowaty



Skąd: Żywiec


PostWysłany: Pią Maj 23 2014 22:36    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

1-10 Jarheads
11 Feldgrau LOK Milsim
12 Przemo LOK Milsim
13 warhammer LOK Milsim
14 Lloyd - przyjaciel LOK Milsim
15 krzychu LOK Milsim
16 Flemming LOK Milsim
17. Pmk LOK Milsim
18. Kris LOK Milsim
19. VojciechU (HT)
20. Koniu (HT)
21. Kaczka (HT)
22. Benny (HT)
23. Newt (Killer Joke)
24. Pik (Killer Joke)
25. Mariusz (Killer Joke)
26. Grzesiu (Killer Joke)
27. Kuba (Killer Joke)
28. GwizdeK (Killer Joke)
29. Mieszko (Killer Joke)
30. Krzysiek (Killer Joke)
31. Suseł (Hunters)
32. ilanhur (Hunters)
33. Sasza
34. bolek (LOK Milsim)
35- 39 JH
40. Artur (Killer Joke)
41-44. Wilki
45.ReD
46. Łasicowaty
do góry
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Pik




Staż (od roku): 2008
Drużyna: Killer Joke, Magfed Poland

PostWysłany: Nie Maj 25 2014 19:13    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Wielkie dzieki za gre. Bylo super! Az tak super, ze nie mam sily napisac nic wiecej :-)
do góry
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Łasicowaty



Skąd: Żywiec


PostWysłany: Nie Maj 25 2014 22:50    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Z MOGu na MOG coraz lepiej.
Dziękuję organizatorom i wszystkim uczestnikom za kawał dobrej gry.
do góry
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
[HSS] Jubszy



Skąd: Bielsko-Biała
Staż (od roku): 2004
Drużyna: Jarheads, Magfed Poland, Bulwers

PostWysłany: Pon Maj 26 2014 20:48    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Kolejna edycja za nami. Frekwencja dopisała, tendencja nadal wzrostowa. Rozegraliśmy dwa scenariusze po 1,5h i jeden 30-minutowy, testując przy okazji nowy system ran. Oba rozwiązania okazały się pełnym sukcesem, co widać na zdjęciach po uśmiechach uczestników:)
Dziękujemy:
- Wolna Grupa Paintballowa Horse Team za pomoc w prowadzeniu gry i wsparcie techniczne
- Lloyd z LOK Milsim - Armia Południe za zdjęcia ,
- Ryba z firmy GO-SYSTEM za ponowne udostępnienie rewelacyjnej miejscówki
- wszystkim uczestnikom za dobrą zabawę:)

Zdjęcia dostępne są w profilu Magfed Poland na Facebooku:
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.780096705368227.1073741840.675826649128567&type=1
Trochę skromna ilość bo wszyscy fotografowie brali udział w akcjach bezpośrednich:)

Do następnego razu!
Ekipa Magfed Poland
do góry
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomośćWyślij email
Waldekpl



Skąd: Brzeziny/Łódzkie
Staż (od roku): 3
Drużyna: Horse Team

PostWysłany: Wto Maj 27 2014 20:22    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Super gierka super ludzie super atmosferka SSS Zajebista gra oby więcej choć raz w miesiącu bo już chłopaki się niecierpliwią. Może tym razem jakiś teren zurbanizowany np Piątek taka luźna propozycja ale tylko z taką ekipą.
do góry
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
GwizdeK & Newt




Staż (od roku): 2013
Drużyna: Killer Joke

PostWysłany: Sro Maj 28 2014 0:00    Temat postu: Zacytuj zaznaczone Odpowiedz z cytatem

Również dziękujemy za niedzielną grę - ciężko nam ocenić czy czwarta edycja była lepsza od trzeciej, bo była inna, ale naszej ekipie bardzo przypadła do gustu :)

Wiele osób z teamu skomentowało to dość treściwie, ale i zarazem krótko: "najlepsza gra na, której byłem" - Ci co nie byli niech żałują! :)

ehhh aż chciałoby się, żeby takie gry były co tydzień ;]


Pozdrawiamy,
GwizdeK & Newt
Killer Joke
do góry
Ogląda profil użytkownikaWyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum paintball.info.pl Strona Główna -> MilSim -> magfed Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group